مقاله شناسایی ضعفها و ناکارآمدی های مراکز آموزش از راه دور از دیدگاه مدیران و معلمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی ضعفها و ناکارآمدی های مراکز آموزش از راه دور از دیدگاه مدیران و معلمان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی ضعفها و ناکارآمدی های مراکز آموزش از راه دور از دیدگاه مدیران و معلمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی ضعفها و ناکارآمدی های مراکز آموزش از راه دور از دیدگاه مدیران و معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی ضعفها و ناکارآمدی های مراکز آموزش از راه دور از دیدگاه مدیران و معلمان :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر، شناسایی ضعف ها و ناکارآمدیهای موجود در اجرا و برگزاری دوره های آموزش از راه دور در مدارس راهنمایی و متوسطه ایران با تمرکز بر استان مازندران بود. برای نیل به چنین هدفی، از رویکرد آمیخته و روش متوالی اکتشافی استفاده شد. جامعه پژوهش تمامی مدیران و معلمان مراکز آموزش از راه دور در استان مازندران بودند که در ابتدا با استفاده از نمونه گیری گلوله برفی و با در نظر داشتن مبنای اشباع نظری داده ها، تعداد ۲۱ نفر از آنان مورد مطالعه قرار گرفتند و در بخش کمی نیز از روش سرشماری استفاده شد و تعداد ۳۲ نفر ۲۱ نفر مدیر و ۱۲ نفر معلم در گروه نمونه در پژوهش قرار گرفتند. برای گردآوری داده های کیفی از پرسشنامه بازپاسخ و برای بخش کمی نیز از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. نتایج تحلیل کیفی نشان داد که موانع فناوری و ارتباطی، موانع برنامه ریزی آموزشی، موانع اداری و ساختاری و موانع مالی، مهمترین آسیبهای پیش روی این دوره ها بوده و مضافا داده های کمی نشان داد که بین دیدگاه معلمان و مدیران در ارتباط با تمامی مولفه های به دست آمده در بخش کیفی، تفاوت معنی داری به چشم می خورد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.