مقاله بررسی و مقایسه عوامل موثر برخرید اینترنتی با تشریح مدل پذیرش تکنولوژی (مطالعه موردی:دانشگاه پیام نورشهرستان بابل وساری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و مقایسه عوامل موثر برخرید اینترنتی با تشریح مدل پذیرش تکنولوژی (مطالعه موردی:دانشگاه پیام نورشهرستان بابل وساری) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و مقایسه عوامل موثر برخرید اینترنتی با تشریح مدل پذیرش تکنولوژی (مطالعه موردی:دانشگاه پیام نورشهرستان بابل وساری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و مقایسه عوامل موثر برخرید اینترنتی با تشریح مدل پذیرش تکنولوژی (مطالعه موردی:دانشگاه پیام نورشهرستان بابل وساری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و مقایسه عوامل موثر برخرید اینترنتی با تشریح مدل پذیرش تکنولوژی (مطالعه موردی:دانشگاه پیام نورشهرستان بابل وساری) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
این پژوهش، تحقیقی پیمایشی است که به بررسی عوامل موثر بررفتار خرید اینترنتی در محیط های فرهنگی می پردازد. عوامل موثر بر رفتار خریداران اینترنتی می تواند به شناسایی دلایل احتمالی استقبال افراد از این شیوه کمک کند. ابزار جمع آوری اطلاعات شامل یک پرسشنامه بی نام جهت سنجش و ارزیابی سوالات تحقیق می باشد. پرسشنامه شامل ۲۵سوال است که براساس طیف پنج درجه ای لیکرت شامل ۵ طیف بسیار زیاد ، زیاد، متوسط، کم و خیلی کم تنظیم گردیده است. حجم نمونه مورد نظر ۱۵۳ نفر می باشد. پرسشنامه پژوهش برای باراول از طریق نمونه گیری آسان و برای بار دوم در ابعاد وسیع تر، مطابق با فرمول محاسباتی حجم نمونه، در سطح دانشگاه توزیع شد. میزان تاثیر گذاری متفاوت ابعاد پنج گانه بر بعد خرید اینترنتی با توجه به نظرات افراد در سطوح فرهنگی متفاوت نمایان شد. همانندسایر پژوهش های محقق در این زمینه مشخص شدبعد امنیت، نسبت به سایر عوامل، بیشتر می تواندبه طور مستقیم بر خرید اینترنتی موثر باشد. فراگیر شدن اینترنت و همگانی شدن تجارت الکترونیک و عدم نیاز به سرمایه گذاری زیاد در پیاده سازی تجارت الکترونیک برای شرکت ها و سازمان های کوجک و متوسط استفاده کنندگان را برآن داشته است گردش فرآیند تجاری خود را به سمت تجارت الکترونیک هدایت نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.