مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری(مطالعه موردی : هتل های شهر شیراز )


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری(مطالعه موردی : هتل های شهر شیراز ) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری(مطالعه موردی : هتل های شهر شیراز )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری(مطالعه موردی : هتل های شهر شیراز )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری(مطالعه موردی : هتل های شهر شیراز ) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه بازاریابی داخلی به عنوان یک راهبرد برای اجرای برنامه های سازمان، شناخته شده است . مطالعات مربوط در این زمینه حاکی از آن است که فعالیت های بازاریابی داخلی از طریق نفوذ و ایجاد انگیزه در کارکنان رقابت پذیری سازمان را بهبود بخشیده و شایستگی ها را ارتقاء می دهد . هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازار گرایی وعملکرد سازمانی است .این تحقیق بر حسب هدف کاربردی و به لحاظ شیوه گرداوری داده ها توصیفی و پیمایشی می باشد . جامعه اماری مورد پژوهش شامل ۸۰ نفراز مدیران و سرپرستان هتل ها در سطح شهرشیراز در سال ۹۳ انتخاب شده و ازروش نمونه گیری طبقه ای برای انتخاب نمونه استفاده شده است . ابزار گرداوری داده ها پرسشنامه است که براساس طیف۵ تایی لیکرت تدوین شده است . به منظور اعتبار سنجی پرسشنامه ، از روش الفاح کرونباخ با استفاده از نرم افزار لیزرل انجام شده است . و روایی پرسشنامه از طریق تعدادی از متخصصین جامعه اماری و اساتید بازاریابی تایید شده است . نتایج حاصل از یافته های پژوهش حاکی از ان است که بازاریابی داخلی تأثیر معناداری بر بازارگرایی دارد.در زمینه ارتباط بازارگرایی بر عملکرد سازمانی نیز هر دو بعد بازارگرایی بر عملکرد سازمانی مؤثر است یعنی هر چه میزان بازارگرایی بیشتر باشد عملکرد سازمانی افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.