مقاله بهینه سازی عملکرد بازاریابی در خدمات از مسیر مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت استان گیلان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی عملکرد بازاریابی در خدمات از مسیر مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت استان گیلان) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی عملکرد بازاریابی در خدمات از مسیر مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی عملکرد بازاریابی در خدمات از مسیر مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی عملکرد بازاریابی در خدمات از مسیر مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت استان گیلان) :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
مهمترین چالشهای سازمانهای خدماتی نوین جذب مشتری وفادار و نگه داری او می باشد.این به معنی افزایش رضایت و وفاداری مشتری و در نهایت سودآوری و عملکرد سازمان است. در این میان بانکها و موسسات مالی و پولی به دلیل گستردگی خدماتی که ارائه میدهند از اهمیت ویژهای برخوردارند. از این روی هدف پژوهش در این مقاله تعیین رابطهی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی در شعب بانک تجارت استان گیلان است. تحقیق انجام شده نوشتار حاضر از نظر هدف کاربردی وازنظر نوع روش توصیفی است. برای جمعآوری داده ها جهت آزمون فرضیهها، از پرسشنامه استاندارد استفاده گردیده است. جامعهی آماری این پژوهش، از یک طرف به منظور سنجش مدیریت ارتباط با مشتری تمامی کارکنان بانک تجارت استان گیلان بودند و حجم نمونه به کمک روش آماری جامعه محدود تعیین گردیده است که نمونهی به دست آمده ۱۸۶ نفر محاسبه گردید و از طرف دیگربه منظو سنجش عملکرد بازاریابی نیز ۱۸۶ نفر مشتریان شعب بانک تجارت شعب استان گیلان به صورت زوج مرتب با کارکنان شعب مورد استفاده قرار گرفتند. در نهایت فرضیههای پژوهش با استفاده از دادههای جمعآوری شده مورد آزمون قرار گرفتند که مشخص گردید میان مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی در بانک تجارت استان گیلان رابطه وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.