مقاله تبیین عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی برتلفن همراه درسازمان ها


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی برتلفن همراه درسازمان ها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی برتلفن همراه درسازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی برتلفن همراه درسازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی برتلفن همراه درسازمان ها :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه، مدیریت ارتباط با مشتریان به سودآوری بیشتر شرک تها منجر می گردد. شرکت ها عموما مدیریت ارتباط با مشتری را جهت شناخت مشتریان و فراهم آوردن محصولات و خدماتی سفارشی شده به منظور افزایش رضایت مشتریان و تحقق ارتباطات مستمر، پایدار و بلندمدت مورد استفاده قرار می دهند. بطور کلی ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان برای یک شرکت، حصول ارتباطات ارزش آفرین و پایدار با مشتریان می باشد. از این رو این امر در بسیاری از صنایع و کسب و کارهای مختلف با استقبال چشمگیری روبرو گردیده است. از طرفی در سال های اخیر، رسانه تلفن همراه به یکی از اثربخش ترین و کارآمدترین ابزارهای دسترسی به مشتریان در هر زمان و مکان بدل گشته و لذا از جانب بسیاری از سازمان های نوآور جهت مدیریت ارتباط با مشتریان بکار گرفته شده است. این امر تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه نامیده می شود و مبین ارتباطات یک طرفه یا تعاملی دوطرفه است که در ارتباط با فروش، بازاریابی و فعالیت های خدمت به مشتری از طریق رسانه تلفن همراه برقرار می شود و هدف آن ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری است. در حقیقت این سیستم پشتیبانی و اجرای فعالیت ها و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق مسیر تلفن همراه است و دربرگیرنده هرگونه فعالیت و فرآیندی است که یک سوی آن شرکت و سوی دیگر آن مشتری و رسانه ارتباطی میان آنها تلفن همراه می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.