مقاله تحلیل تاثیر تحریم ها بر روی نام و نشان تجاری(برند های مارک دار)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
17 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل تاثیر تحریم ها بر روی نام و نشان تجاری(برند های مارک دار) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل تاثیر تحریم ها بر روی نام و نشان تجاری(برند های مارک دار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تاثیر تحریم ها بر روی نام و نشان تجاری(برند های مارک دار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل تاثیر تحریم ها بر روی نام و نشان تجاری(برند های مارک دار) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
شرکت های تجاری عبارت است از نام،عبارت،اصطلاح،علامت،نشانه،نمادی،طرح،یا ترکیبی از اینها،که به منظور شناساندن محصولات و خدمات فروشندگان یا گروهی از فروشندگان و متمایز ساختن آنها از محصولات شرکتهای رقیب استفاده می شوند.نام و نشان تجاری به مصرف کننده کمک میکند محصولاتی را که مفید می داند،شناسایی کند و همچنین می تواند اطلاعاتی درباره کیفیت محصول به خریدار بدهد.در بازار،نامها و نشانهای تجاری،از نظر قدرت و ارزش با یکدیگر متفاوتاند.یک نام و نشان تجاری هر کدام از این « قدر و قیمت » و« سرزندگی »: قدرتمند از ارزش زیادی برخوردار است.نامهای تجاری موفق از دو کیفیت برخوردارند کیفیتها نیز خود از دو ویژگی بهرهمند هستند.از نظر سرزندگی: ۱ در چشم مشتری با دیگر نامهای تجاری متفاوت باشد. ۲)آن تفاوت با – نیازهای مشتری مربوط و پیوند داشته باشد.از نظر قدر و قیمت: ۱ احترام برانگیزد ۲ به بازار هدف به خوبی آشنا باشدکاتلر، ۱۳۸۳،۱۳۹ ۱۴۰ .وفاداری به مارک مستقیما متأثر از رضایت یا نارضایتی از مارک که در زول زمان جمعآوری شده و نیز متأثر از کیفیت محصول است.از آنجا که نگهدداشتن مشتریان قدیمی چها تا شش برابر کمهزینهتر از ایجاد مشتریان جدید است،مدیران بهتر است اول ویتنخست را به ایجاد راهبردهایی که وفاداری به مارک را توسعه و حفظ میکند،بدهند.در این مقاله سعی شده است که شرکت هایی که با برند و مارک قوی به بقائ شرکت ادامه میدهند در مقابله با تحریم ها چگونه عکس العمل نشان می دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.