مقاله بررسی تأثیر ارزشهای اخلاقی بازاریابی بر وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر ارزشهای اخلاقی بازاریابی بر وفاداری مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر ارزشهای اخلاقی بازاریابی بر وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر ارزشهای اخلاقی بازاریابی بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر ارزشهای اخلاقی بازاریابی بر وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
با توجه به اینکه توجه به مسائل اخلاقی در بازاریابی امروزه بسیار لازم و مورد نیاز است و برخی سازمانها نیز به این امر توجه چندانی ندارند و نیز تحقیقات محدودی در این زمینه در کشور ما انجام شده است، لذا پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقی و وفاداری مشتریان صورت گرفته است. مقاله حاضر با استفاده از شیوه ی توصیفی- تحلیلی و با بررسی مقالات موجود در این زمینه، به تبیین نقش اخلاق در مباحث بازاریابی و همچنین به برررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقی و وفاداری مشتریان در شرکت ها می پردازد. در این پژوهش سعی شده تا به تقسیم بندی اخلاق در بازاریابی، شرح زمینه های اخلاقی در بازاریابی، انتقادات اخلاقی و اجتماعی که به بازاریابان وارد است، فلسفه های اخلاقی بازاریابی، شرح وفاداری مشتریان و عوامل مؤثر بر آن و در پایان به ارتباط بین به کارگیری اخلاق در بازاریابی و وفاداری مشتریان پرداخته شود. در آخر توصیه هایی برای بکارگیری مباحث اخلاقی در موضوعات اصلی بازاریابی ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.