مقاله تأثیر تراکم شهری بر میزان وابستگی به وسیله نقلیه شخصی (نمونه موردی: حوزه میانی غربی مشهد)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر تراکم شهری بر میزان وابستگی به وسیله نقلیه شخصی (نمونه موردی: حوزه میانی غربی مشهد) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر تراکم شهری بر میزان وابستگی به وسیله نقلیه شخصی (نمونه موردی: حوزه میانی غربی مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر تراکم شهری بر میزان وابستگی به وسیله نقلیه شخصی (نمونه موردی: حوزه میانی غربی مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر تراکم شهری بر میزان وابستگی به وسیله نقلیه شخصی (نمونه موردی: حوزه میانی غربی مشهد) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با شروع انقلاب صنعتی در اروپا و رشد و گسترش سریع شهرها و اختراع خودرو که سرعت و راحتی را به ارمغان آورده بود و مسئله دوری مسافت را حل می کرد استفاده چشمگیری از خودرو شد. وابستگی جوامع و انسان ها به خودرو موجب تأثیرات منفی بر محیط زیست، سلامت و ایمنی شده است. پژوهش حاضر با هدف مشخص کردن تأثیرات تراکم های مختلف (کم، متوسط، بالاتر) بر میزان وابستگی به وسیله نقلیه شخصی انجام شده است و حوزه میانی غربی شهر مشهد که شامل سه منطقه شهری ۱، ۲ و ۸ است را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است. به منظور تحلیل روابط تراکم شهری و میزان وابستگی به وسیله نقلیه شخصی پرسشنامه ای تهیه شد و اطلاعات بدست آمده از پرسشنامه ها به وسیله نرم افزار تحلیلی spss مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش حاکی از آن است که در تراکم های پایین میزان وابستگی به وسیله نقلیه شخصی بیشتر از تراکم های متوسط و بالاست و از آنجایی که تراکم بالا دارای معایبی است تراکم متوسط پیشنهاد می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.