مقاله رابطه فرهنگ سازمانی مدارس و توانمندسازی روان شناختی معلمان تربیت بدنی دبیرستان های استان ایلام


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه فرهنگ سازمانی مدارس و توانمندسازی روان شناختی معلمان تربیت بدنی دبیرستان های استان ایلام دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه فرهنگ سازمانی مدارس و توانمندسازی روان شناختی معلمان تربیت بدنی دبیرستان های استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه فرهنگ سازمانی مدارس و توانمندسازی روان شناختی معلمان تربیت بدنی دبیرستان های استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه فرهنگ سازمانی مدارس و توانمندسازی روان شناختی معلمان تربیت بدنی دبیرستان های استان ایلام :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
هدف از این تحقیق، بررسی رابطه فرهنگ سازمانی مدارس و توانمندسازی روان شناختی معلمان تربیت بدنی دبیرستان های استان ایلام بود. روش تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق، شامل کلیه معلمان تربیت بدنی مدارس مقطع متوسطه استان ایلام اعم از پیمانی، قراردادی و رسمی به تعداد ۳۲۰ نفر بود. نمونه آماری، به وسیله ی روش نمونه گیری خوشهای چندمرحله ای و جدول کرجسی و مورگان، ۱۷۵ نفر بدست آمد. برای جمع آوری اطلاعات در این تحقیق، از ۲ پرسشنامه، فرهنگ سازمانی دنیسون ( ۲۰۰۰ ) و پرسشنامه وانمندسازی روان شناختی وتن و کمرون ( ۱۹۹۸ ) استفاده شد. روایی پرسشنامه ها به تأیید ۵ تن از متخصصان مدیریت رسیده و پایایی آن ها به وسیله ی آلفای کرونباخ به ترتیب؛۰/۸۸۰و۰/۷۵۸ بدست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی میانگین، انحراف معیار، نمودارهاو جداول) و آمار استنباطی آزمون کلموگروف اسمیرنوف، آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره) با کمک نرم افزارSPSS استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد، که بین فرهنگ سازمانی مدارس و توانمندسازی روان شناختی معلمان تربیت بدنی دبیرستان های استان ایلام رابطه ی مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین دیگر نتایج نشان داد که ابعاد فرهنگ سازمانی، قادر به پیش بینی معنادار توانمندسازی روان شناختی معلمان تربیت بدنی دبیرستان های استان ایلام هستند. لذا؛ با توجه به نتایج به نطر می رسد که شناخت فرهنگ سازمانی مدارس و برنامه ریزی در جهت تقویت آن، می تواند به توانمندسازی معلمان کمک شایان توجهی نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.