مقاله بررسی رابطه مشتری مداری و فرهنگ سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه مشتری مداری و فرهنگ سازمانی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه مشتری مداری و فرهنگ سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه مشتری مداری و فرهنگ سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه مشتری مداری و فرهنگ سازمانی :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
این پژوهش با هدف شناخت مبانی واصول و راهکارهای فراهم شده در خصوص مفهوم (مشتری مداری و فرهنگ سازمانی) انجام شده است.در جهان رقابتی وبازارهای درهم تنیده داخلی وبین المللی امروز ؛ جهت گیری کلیه فعالیت های سازمان برای تامین نیازهای مشتریان ومخاطبان وکسب رضایت واعتماد آنها می باشد.در بازارهای گسترده امروز موفقیت یا عدم موفقیت هرسازمانی به رفتار مشتری ومخاطب بستگی دارد.از سویی می توان مشتری مداری را نوعی ارزش نهادن به انسان وتامین خواسته ها ونیازهای او می توان تعریف نمود.در حقیقت فرهنگ نشانگر درجه تلاش و تصویر کارکنان از کار خود و آینده سازمان است. به تدریج که سیستم های پاداش سیاستها،خط مشیها و قوانین حاکم بر کار تدوین می یابند،مجموعه این عوامل بر شکل گیری فرهنگ اولیه سازمان تاثیرات عمیق می گذارد.این عوامل از طرف سازمان رسمی مشخص کننده نوع رفتار و طرز برخوردهایی هستند که برای موفقیت سازمان مهم خواهند بود.مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان و ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود. روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در کسب و کار است. روشی است جهت شناسایی مشتریان و راضی نگه داشتن و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی است. در کل می توان مشتری مداری و فرهنگ سازمانی را دو وزنه (دارای اشتراکات برجسته) جهت توسعه و سرعت بخشیدن به سازمان دانست
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.