مقاله بررسی رابطه میان سبک رهبری و رضایت مشتریان در شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه میان سبک رهبری و رضایت مشتریان در شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه میان سبک رهبری و رضایت مشتریان در شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه میان سبک رهبری و رضایت مشتریان در شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه میان سبک رهبری و رضایت مشتریان در شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در دنیای به شدت رقابتی کسب و کار امروز، داشتن مشتریان راضی ، از ضرورت های اجتناب ناپذیر سازمان هایی است که میخواهند در عرصه رقابت باقی مانده و حرفی برای گفتن داشته باشند. مشتریان یک سازمان تنها خریداران خارج از سازمان نیستند ، بلکه کارکنان سازمان نیز مشتریان داخلی سازمان محسوب می شوند که رضایت آنان تاثیر برجسته ای بر موفقیت سازمان دارد. هدف از این تحقیق بررسی رابطه بین رهبری، یادگیری سازمانی ، رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری است. جامعه آماری تحقیق شامل تمامی کارکنان و استفاده کنندگان از خدمات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران )هما( بوده که با توجه به آمار اخذ شده، تعداد این جامعه برای ماه های مهر، آبان، آذر و دیماه حدود ۰۴۴۴۴۴ نفر می باشد. در این تحقیق داده های اولیه با استفاده از ۶۹ پرسشنامه بسته که پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ ۰/۹۰۱ تخمین زده شد و با استفاده از طیف لیکرت درجه بندی شده بودند جمع آوری و مبنای تحلیل توصیفی استنباطی تحقیق قرار گرفتند. پس از بیان توصیفی متغیرهای جمعیت شناختی، برای اثبات فرضیات از آزمون همبستگی و رگرسیون با استفاده از نرم افزار SPSS روابط بین متغیرها سنجیده شد. نتایج حاکی از ان است که بین سبک رهبری با یادگیری سازمانی و رضایت شغلی کارکنان رابطه معناداری وجود دارد. همچنین بین یادگیری سازمانی با رضایت شغلی و همچنین رضایت شغلی با رضایت مشتری ارتباط معناداری برقرار است. به علاوه داده ها رابطه بین سبک رهبری و رضایت مشتری را مورد تایید قرار ندادند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.