مقاله بررسی راهکارهای جذب حداکثری کارآموزان به مسابقات ملی مهارت متناسب با حرفه های مختلف


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی راهکارهای جذب حداکثری کارآموزان به مسابقات ملی مهارت متناسب با حرفه های مختلف دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی راهکارهای جذب حداکثری کارآموزان به مسابقات ملی مهارت متناسب با حرفه های مختلف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی راهکارهای جذب حداکثری کارآموزان به مسابقات ملی مهارت متناسب با حرفه های مختلف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی راهکارهای جذب حداکثری کارآموزان به مسابقات ملی مهارت متناسب با حرفه های مختلف :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف اصلی این تحقیق تعیین راهکارهای مناسب جهت جذب حداکثری کارآموزان به مسابقات ملی مهارت با تفکیک رشتههای مختلف می باشد و برای انجام این تحقیق جذب کارآموز،استانداردهای آموزشی ، سیستمهای ثبتنام ،نحوه مدیریت ،نقش مربی ،تعداد کارآموزان ،عوامل انگیزشی ،میزان تبلیغات ،میزان اطلاعرسانی به عنوان متغیرهای تحقیق انتخاب شده در مدل مفهومی و مدل نهایی تحقیق وارد شده و درجذب حداکثری کارآموزان به مسابقات ملی مهارت تاثیر گذار می باشد. در این تحقیق جامعه آماری در پژوهش حاضر (روش پیمایشی) تمامی افرادی که سن آنها از ۱۵ تا ۲۱ (مرد و زن) سال تمام بوده و در شهرستان زنجان، ساکن هستند را شامل میشود و جامعه آماری در تکنیک دلفی، عبارت است از کلیه کارشناسان، مسئولین و صاحبنظران اعم از کارآموزان، مربیان و مدیران سازمان فنی و حرفهای استان زنجان میباشد که در جریان امور قرار دارند و میتوانند بهترین نظرات را منعکس نمایندو برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شد. روش آماری بکار رفته جهت تجزیه و تحلیل داده ها رگرسیون چندگانه می باشد. نتیجه ای که از انجام تحقیق بدست می آید حاکی از رابطه معنا دار بین مولفه های عوامل بیرونی ، عوامل داخلی، عوامل انگیزشی، تعداد کارآموزان، نقش مربی ،نحوه مدیریت ، استانداردهای آموزشی با جذب حداکثری کارآموزان و نداشتن ارتباط معنا دار بین مولفه های میزان اطلاعرسانی، میزان تبلیغات ، سیستمهای ثبت نام و جذب حداکثری کارموزان است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.