مقاله بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری رفتاری مشتریان در برندهای تلفن همراه (مطالعه موردی شهرستان گرگان)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری رفتاری مشتریان در برندهای تلفن همراه (مطالعه موردی شهرستان گرگان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری رفتاری مشتریان در برندهای تلفن همراه (مطالعه موردی شهرستان گرگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری رفتاری مشتریان در برندهای تلفن همراه (مطالعه موردی شهرستان گرگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری رفتاری مشتریان در برندهای تلفن همراه (مطالعه موردی شهرستان گرگان) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
مهمترین عامل حفظ و رشد یک برند، ایجاد وفاداری در نگرش ها و باورها و رفتارهای مشتریاناست. در سالهای اخیر استفاده از استعاره انسان و شخصیت بخشی به برند در مطالعات مختلفبررسی شده است. اهمیت برند و تأثیر آن در فروش محصولات به طور فزاینده ای در حال گسترشبوده و آگاهی از شخصیت برند و ابعاد آن به سبب تأثیر گذاری بر رضایت، ارزش ادراکی و وفاداریمشتریان برای شرکت ها حائز اهمیت می باشد .پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع توصیفی می باشد. هدف آن بررسیرابطه بین شخصیت برند با وفاداری رفتاری مشتریان در برندهای تلفن همراه واحدهای صنفیفروش تلفن همراه در شهرستان گرگان می باشد .اعتبار محتوایی و سازه پرسشنامه های پژوهش با استفاده از نظرات خبرگان و روشهای تحلیلعاملی اکتشافی و شاخص KMO سنجیده شده و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفایکرونباخ استفاده شده، به منظور تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه متناسب با نیازآماری از نرم افزار علوم اجتماعی (SPSS) ، و نرم افزار اکسل در قالب توصیف داده های پژوهش،توصیف متغیرهای اصلی پژوهش تحلیل داده های پژوهش و تحلیل عاملی تأییدی استفاده گردید. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها تایید فرضیه اصلی وفرضیه فرعی اول، دوم وچهارم پژوهش را نشانداده است و فرضیه های فرعی سوم وپنجم، رد ومورد قبول واقع نشده اند. در واقع بین ابعادجسارت و عاطفی بودن با وفاداری رفتاری مشتریان رابطه معنی داری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.