مقاله بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و مشتری مداری (مطالعه موردی : شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) استان گلستان)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و مشتری مداری (مطالعه موردی : شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) استان گلستان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و مشتری مداری (مطالعه موردی : شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و مشتری مداری (مطالعه موردی : شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و مشتری مداری (مطالعه موردی : شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) استان گلستان) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و مشتری مداری در شرکت های کوچک ومتوسط استان گلستان می باشد. جامعه آماری کلیه شرکت های صنعتی کوچک و متوسط استان گلستان مستقر در شرکتهای صنعتی استان که جمعاً تعداد ۶۷۸ شرکت که در ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی در استان است می باشد حجم نمونهبرابر با ۲۴۸ شرکت می باشد که حجم نمونه با استفاده از فرمول (دیلمونت، ۲۰۰۹) و روش نمونه گیری در تحقیق حاضر تصادفی طبقه ای می باشد. تحقیق حاضر از نظرهدف،کاربردی از نظر روش توصیفی- پیمایشی و از نوع همبستگی است.از یافته های مذکور نتیجه گیری می شود، که پرسشنامه مشتری مداری و مدیریت کیفیت جامع، پایا و روا، برای اینتحقیق بوده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها ابتدا تحلیل عاملی تحقیق انجام شده و بعد مدل اصلی پژوهش بررسی میشود. در نهایت فرضیات تحقیق آزمون شدند. برای انجام تحلیل عاملی از نرم افزار Spss و برای بررسی و تحلیل فرضیاتتحقیق از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Lisrel 8.8 بهره برده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشانداد: بین مدیریت کیفیت جامع و مشتری گرایی در شرکت های کوچک و متوسط استان گلستان رابطه مثبت و معنیداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.