مقاله بررسی تاثیرعوامل مرتبط بابرندبروفاداری مشتریان صنعتی لوازم طراحی، ماکت سازی ونقشه کشی رشته معماری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیرعوامل مرتبط بابرندبروفاداری مشتریان صنعتی لوازم طراحی، ماکت سازی ونقشه کشی رشته معماری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیرعوامل مرتبط بابرندبروفاداری مشتریان صنعتی لوازم طراحی، ماکت سازی ونقشه کشی رشته معماری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرعوامل مرتبط بابرندبروفاداری مشتریان صنعتی لوازم طراحی، ماکت سازی ونقشه کشی رشته معماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرعوامل مرتبط بابرندبروفاداری مشتریان صنعتی لوازم طراحی، ماکت سازی ونقشه کشی رشته معماری :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
یکی ازمهمترین مسائلی که امروزه مدیران برند باآن مواجه اند چگونگی فراهم آوردن و گسترش درک بهتری ازرابطه بین سازه هایی مثل برند و وفاداری مشتری است علائم تجاری ازمسائل اصلی مطرح درراهبرد امیخته محصول بنگاه اقتصادی است لذا دراین تحقیق ما اثرگذاری عوامل شناخته شده مرتبط با علائم تجاری ارزش،اعتماد،رضایت مندی/احساس /مقاومت دربرابر تغییرو ارزش ویژه برند را بروفاداری رفتاری و نگرشی ارزیابی می کنیم این پژوهش ازنظر روش توصیفی – پیمایشی است و جامعه اماری این تحقق دانشجویان رشته معماری دراستان گیلان می باشد و داده های لازم برای بررسی فرضیات تحقیق بوسیله پرسشنامه جمع اوری شده است و تعداداعضای نمونه ۱۱۰نفر می باشد برای ازمون فرضیات ازنرم افزار SPSSو ازمون همبستگی اسپیرمن استفاده شد که یافته ها نشان داد بجز متغیر ارزش سایرمتغیرها باوفاداری رفتاری رابطه دارند فقط دومتغیر اعتمادواحساس با وفاداری نگرشی رابطه معناداری نداشتند و بجز متغیر اعتمادوجود رابطه بین سایرعوامل ششگانه باوفاداری کل تایید شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.