مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات ارایه شده بر رضایتمندی مشتریان در واحدهای پرداخت خسارت بیمه اتومبیل مطالعه موردی؛ شرکت بیمه ایران استان اردبیل


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات ارایه شده بر رضایتمندی مشتریان در واحدهای پرداخت خسارت بیمه اتومبیل مطالعه موردی؛ شرکت بیمه ایران استان اردبیل دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات ارایه شده بر رضایتمندی مشتریان در واحدهای پرداخت خسارت بیمه اتومبیل مطالعه موردی؛ شرکت بیمه ایران استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات ارایه شده بر رضایتمندی مشتریان در واحدهای پرداخت خسارت بیمه اتومبیل مطالعه موردی؛ شرکت بیمه ایران استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات ارایه شده بر رضایتمندی مشتریان در واحدهای پرداخت خسارت بیمه اتومبیل مطالعه موردی؛ شرکت بیمه ایران استان اردبیل :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
اگرچه محققان درگذشته اهمیت کیفیت خدمت را دربخش کیفیت نادیده میگرفتند اما امروزه رشدبخش خدمات اهمیت مدیریت کیفیت خدمات فهم کیفیت خدمت عوامل دخیل درآن و چگونگی دستیابی به این عوامل را دوچندان کرده است بنابراین هدف اصلی تحقیق حاضر سنجش میزان تاثیر کیفیت خدمات ارایه شده بررضایتمندی مشتریان درواحدهای پرداخت خسارت بیمه اتومبیل می باشد جامعه اماری تحقیق حاضر محدود به مشتریان خسارت دیده شرکت بیمه ایران استان اردبیل می باشد که نمونه ای معادل ۳۸۵ به شیوه تصادفی ساده انتخاب و موردمطالعه قرارگرفتند ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه می باشد برای جمع اوری داده های مربوط به کیفیت خدمات ارایه شده ازپرسشنامه استاندارد روست و همکاران ۲۰۱۴ و برای جمع اوری داده های مربوط رضایتمندی مشتریان ازپرسشنامه رضایتمندی مشتری سودرلند ۱۹۹۸ استفاده گردیده است نتایج حاصل ازازمون فرضیه های تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات ارایه شده عوامل محسوس خدمات اعتماد، پاسخگویی، قابلیت اطمینان و همدلی بررضایتمندی مشتریان درواحدهای پرداخت خسارت بیمه اتومبیل تاثیرمعناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.