مقاله بررسی رابطه اعتبار برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی بازار لوازم خانگی ال جی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه اعتبار برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی بازار لوازم خانگی ال جی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه اعتبار برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی بازار لوازم خانگی ال جی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه اعتبار برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی بازار لوازم خانگی ال جی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه اعتبار برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی بازار لوازم خانگی ال جی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در کشور ما در صنایع لوازم خانگی رقابت شدیدی میان نام های تجاری مختلف وجود دارد . از آنجایکه در این صنعت محصولات از لحاظ کیفی و عملکردی به هم نزدیک می باشند مصرف کنندگان در هنگام خرید به نام ونشان تجاری به شدت توجه می نمایند . در این پژوهش ، رابطه اعتبار برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مورد بررسی قرار گرفته است . پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری داده ها توصیفی ،اکتشافی می باشد که در آن نمونه آماری ، نمونه غیر احتمالی در دسترس از مصرف کنندگان لوازم خانگی ال جی بوده اند . با استفاده از پرسشنامه ، نظرات ۲۰۰ نفر از مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی برند ال جی جمع آوری گردید . روایی پرسشنامه به تائید صاحب نظران و اساتید رسیده است و پایایی پرسشنامه را با ضریب آلفای کرانباخ مورد سنجش قرار گرفته است ، جهت تجزیه تحلیل داده ها و آزمون فرضیات تحقیق از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شده است. نتایج نشان می دهند که اعتبار نام تجاری به طور مثبت با کیفیت ادراک شده ، صرفه جویی در هزینه اطلاعاتی و بطور منفی با ریسک ادراک شده رابطه دارد و از طریق این متغیرها با تمایل به خرید رابطه پیدا می کند و برآن اثر می گذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.