مقاله بررسی معیارهای یک استاد توانمند ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا در نیمسال اول ۹۱-۹۰
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی معیارهای یک استاد توانمند ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا در نیمسال اول ۹۱-۹۰ دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی معیارهای یک استاد توانمند ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا در نیمسال اول ۹۱-۹۰ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی معیارهای یک استاد توانمند ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا در نیمسال اول ۹۱-۹۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی معیارهای یک استاد توانمند ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا در نیمسال اول ۹۱-۹۰ :
تعداد صفحات:۲
چکیده:
از ویژگی های آموزش رشته های علوم پزشکی بخصوص رشته پزشکی ، استمرار در آموزش ، بکاربردن دانسته ها روی انسان و یاد دادن آنها به فراگیران تا حدودی با آموزش سایر رشته ها متفاوت می باشد اساتیدوظیفه نسبتا متفاوتی در آموزش این رشته ها دارند . دانشجو به عنوان یکی ازاصلی ترین ومهمترین بعد آموزش ویادگیری در دانشگاه ها می تواند نقش بسیار مهمی در انتخاب ، پذیرش ویا ارزیابی اساتید مرتبط با موضوع موردتحصیل خود داشته باشد . لذا دراین پژوهش ما با نظرخواهی از دانشجویان به بررسی مهم ترین خصوصیات یک استاد توانمند پرداخته ایم . روش بررسی: این مطالعه توصیفی تحلیلی در دانشگاه علوم پزشکی فسا در نیمه سال تحصیلی ۹۲-۹۱شده است. با استفاده از آیین نامه ارتقاء و دیگر منابع موجود لیستی از مهمترین خصوصیات یک استاد توانمنددانشگاهی را بر اساس چهار معیار توانایی علمی ،مدیریت کلاس ، رفتار و پژوهش (دانش پژوهی ) گروهبندی کرده و سپس اطلاعات لازم از طریق پرسشنامه ای خود ساخته که روایی وپایایی آن مورد تایید قرار گرفت وشامل دو قسمت دموگرافیک و ویژگیهای ۴ قسمتی فوق الذکر بود ، تهیه و بین دانشجویان توزیع گردید و پس ازجمع آوری داده ها ، اطلاعات با استفاده از نرم افزارSPSSو آزمون آماری independent samples T-test مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . یافته ها : یافته های تحقیق نشان داد که دانشجویان ازمیان ۴ گروه معیار کلی مورد بررسی به ترتیب اولویت را به معیارهای زیر داده اند. % -۱ مدیریت کلاس ۹۸۸ % -۲ توانایی علمی ۹۶۴ % -۳ مهارت آموزش ۹۵۳ % -۴ دانش پژوهی ۷۷۴ % -۵ خصوصیات فردی ۷۴۷ نتیجه گیری : معیارهای مورد توجه دانشجویان مورد پژوهش در مقاطع مختلف در تعیین یک استاد خوب یکسان بود. وتوانایی علمی ، آموزشی ومدیریتی اساتید برای دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است . بنابراین باتوجه به تاثیر و نقش توام استاد و دانشجو در فرایند یادگیری توجه به ابعاد و ویژگیهای مورد تاکید و یکسان هر گروه در انتخاب یک استاد خوب و توانمند بسیار با اهمیت می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.