مقاله چگونگی توصیف مؤلفه های شهروندی در کتاب ها درسی تعلیمات اجتماعی و بخوانیم مقطع دبستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چگونگی توصیف مؤلفه های شهروندی در کتاب ها درسی تعلیمات اجتماعی و بخوانیم مقطع دبستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چگونگی توصیف مؤلفه های شهروندی در کتاب ها درسی تعلیمات اجتماعی و بخوانیم مقطع دبستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چگونگی توصیف مؤلفه های شهروندی در کتاب ها درسی تعلیمات اجتماعی و بخوانیم مقطع دبستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چگونگی توصیف مؤلفه های شهروندی در کتاب ها درسی تعلیمات اجتماعی و بخوانیم مقطع دبستان :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
پژوهش حاضر به تحلیل محتوای کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی و بخوانیم در سه پایه (سوم، چهارم، پنجم) ابتدایی در سال تحصیلی (۹۲-۹۱) پرداخته است. با توجه به این که کتابهای درسی نقش مهمی در یادگیری دانش آموزان در هر نظام آموزشی از جمله ایران دارد و آموزش رفتار شهروندی می تواند اعضایی فعال و سالم به جامعه تحویل دهد، هدف این پژوهش بررسی و مشخص کردن میزان مؤلفه های شهروندی و انواع آن در کتابهای مذکور می باشد. روش این پژوهش توصیفی و تکنیک تحقیق، تحلیل محتوا از نوع کمی است. معیار توصیف، آموزش شهروندی و واحد ثبت نیز مفاهیم می باشد. با تلفیق دیدگاه های مختلف از چهارچوب نظری بهره گرفته شده که آموزش رفتار شهروندی را در سه مقوله دانش مدنی، مهارت های مدنی و منش و فضیلت مدنی بررسی می کند. جامعه آماری این پژوهش کتابهای درسی اجتماعی و بخوانیم سال های سوم چهارم و پنجم ابتدایی است. یافته ها نشان می دهند که محتوای کتاب های بخوانیم و اجتماعی به آموزش مهارت مدنی بیشتر توجه دارند و هویت جنسی در این کتاب ها کمترین درصد را به خود اختصاص داده است. همچنین یافته ها نشان داده اند که ایران در مقایسه با سایر کشورها در طیف آموزش حداقلی قرار می گیرد که شامل دانش و فهم کافی از تاریخ و ساختار و فرآیندهای ملی، حکومت و زندگی سیاسی برای دانش آموزان می شود و مهارت ها، منش و فضیلت چندان مورد توجه قرار نمی گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.