مقاله مقایسه تأثیر آموزش راهبردی شناختی و فراشناختی بر ادراک شایستگی و عزت نفس تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان شهر فامنین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه تأثیر آموزش راهبردی شناختی و فراشناختی بر ادراک شایستگی و عزت نفس تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان شهر فامنین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه تأثیر آموزش راهبردی شناختی و فراشناختی بر ادراک شایستگی و عزت نفس تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان شهر فامنین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تأثیر آموزش راهبردی شناختی و فراشناختی بر ادراک شایستگی و عزت نفس تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان شهر فامنین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه تأثیر آموزش راهبردی شناختی و فراشناختی بر ادراک شایستگی و عزت نفس تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان شهر فامنین :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی و مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر ادراک شایستگی و عزت نفس تحصیلی، دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان های شهر فامنین می باشد. پژوهش حاضر نیمه آزمایشی از نوع پژوهش های مداخله ای می باشد. طرح پژوهش مورد استفاده در این پژوهش، طرح پیش آزمون، پس آزمون با گروه کنترل نابرابر است و جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان شهر فامنین می باشند که در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ مشغول به تحصیل بوده اند. روش نمونه گیری در پژوهش حاضر، از طریق روش نمونه گیری خوشه ای بوده است. روش های آماری شامل آمار توصیفی و آمار استنباطی (تحلیل کوواریانس) بوده و یافته های بدست آمده نشان داد که میزان نمرات عزت نفس تحصیلی و ادراک شایستگی در حالت پس آزمون گروه آزمایش به مراتب بیشتر از گروه کنترل بود. همچنین نتایج حاکی از آن بود که آموزش های راهبردهای شناختی و فراشناختی بر عزت نفس تحصیلی و ادراک شایستگی دانش آموزان تأثیر مثبت و معناداری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.