مقاله پردازش و تحلیل ERP در راستای بازاریابی عصبی با هدف توسعه برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پردازش و تحلیل ERP در راستای بازاریابی عصبی با هدف توسعه برند دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پردازش و تحلیل ERP در راستای بازاریابی عصبی با هدف توسعه برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پردازش و تحلیل ERP در راستای بازاریابی عصبی با هدف توسعه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پردازش و تحلیل ERP در راستای بازاریابی عصبی با هدف توسعه برند :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی از مسائلی که اخیرا مورد توجه بازاریابان قرار گرفته است استفاده از شیوه های نوین بازاریابی به خصوص بازاریابی عصبی (Neuro-Marketing) است. اساس کار و هدف از فعالیت جاری پی بردن و مشخص نمودن واکنش مشتریان در بازاریابی عصبی با بهره گرفتن از سه نوع تحریک(برند، طراحی و کیفیت) می باشد. برای پی بردن به تمایل افراد نسبت به برند، طراحی و کیفیت هر یک از برندهای کوکا و پپسی از پرسشنامه استفاده گردید. بدین ترتیب با استفاده از پرسشنامه دو دسته مطلوب وغیرمطلوب تعیین شد. با توجه به سه نوع تحریک و دو کلاس نامبرده شده شش مجموعه داده حاصل شد. با استخراج ویژگی های شکلی- زمانی و ویژگی های قدر مطلق میانگین، واریانس و انحراف معیار ناشی از ضرایب ویولت مولفه P300 سیگنال ERP استخراج شد. ویژگی های تکی بهینه با استفاده از معیار Paired T-test و سپس مجموعه ویژگی های به دست آمده به روش Stepwise regression ارزیابی و انتخاب شد. سپس دو گروه ویژگی بهینه به دو روش LOO و K-fold ارزیابی شد. طبقه بندی کننده ی خطی با صحت ۸۶ درصد و طبقه بندی کننده ی شبکه عصبی چند لایه پرسپترون با صحت ۹۱ درصد در دو گروه مطلوب و غیر مطلوب تفکیک گردیدند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.