مقاله طراحی کنترلرفیدبک حالت برای موتورسنکرون خطی مغناطیس دائم لوله ای درکاربرد حفاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی کنترلرفیدبک حالت برای موتورسنکرون خطی مغناطیس دائم لوله ای درکاربرد حفاری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی کنترلرفیدبک حالت برای موتورسنکرون خطی مغناطیس دائم لوله ای درکاربرد حفاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترلرفیدبک حالت برای موتورسنکرون خطی مغناطیس دائم لوله ای درکاربرد حفاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی کنترلرفیدبک حالت برای موتورسنکرون خطی مغناطیس دائم لوله ای درکاربرد حفاری :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
دراین مقاله یک کنترلر فیدبک حالت برای موتور سنکرون خطی مغناطیس دائم لوله ای TLPMSM بادوفنر گازی برای استفاده در حفاری بررسی شده است وجود فنرهای گازی درTLPMSM باعث میشود پیستون با فرکانس بالا نوسان کرده و این نوسانات باعث حرکات کل سیستم شود برای کنترل نوسانات ازمدل ریاضی TLPMSM استفاده شده و ازروی مدل ریاضی مدل فضای حالت سیستم بدست آمده است مدل فضای حالت TLPMSM به دوزیرفضای حالت تقسیم شده است درواقع کنترلر فیدبک حالت TLPMSM یک سیستم کنترلری چندورودی چندخروجی MIMO است که به دوزیرسیستم تک ورودی تک خروجی SISO تبدیل شده است نتایج شبیهسازی عملکرد پایدار TLPMSM را تحت کنترلر فیدبک حالت نشان میدهد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.