مقاله تأثیر اعتبار برند و وجهه برند در انتخاب مشتری با تأکید بر نقش میانجی گری کیفیت ادراک شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر اعتبار برند و وجهه برند در انتخاب مشتری با تأکید بر نقش میانجی گری کیفیت ادراک شده دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر اعتبار برند و وجهه برند در انتخاب مشتری با تأکید بر نقش میانجی گری کیفیت ادراک شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر اعتبار برند و وجهه برند در انتخاب مشتری با تأکید بر نقش میانجی گری کیفیت ادراک شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر اعتبار برند و وجهه برند در انتخاب مشتری با تأکید بر نقش میانجی گری کیفیت ادراک شده :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر اعتبار برند و وجهه برند در انتخاب مشتری با نقش میانجی کیفیت ادراک شده صورت گرفته است. روش تحقیق مورد استفاده در پژوهش از نظر هدف کاربردی و به روش توصیفی از نوع پیمایشی همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر، کلیه مشتریان حقیقی ۶ بانک انصار استان گلستان است که از بین آنان بر اساس جدول مورگان ۳۸۴ نفر بعنوان جامعه آماری تعیین شدند. تحقیق با نمونه ای متشکل از ۴۰۰ نفر از مشتریان است و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده مورد سنجش قرار گرفت. اطلاعات لازم برای تحقیق حاضر که با استفاده از پرسشنامه ای با پایایی ۰/۸۱ جمع آوری شد. این اطلاعات در محیط نرم افزاری SPSS & AMOS با اعمال آزمون های مدل پایی معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تأییدی با توجه به فرضیات تحقیق، تجزیه و تحلیل گردید و از آلفای کرونباخ برای بررسی پایایی پرسشنامه، و برای تعیین روایی، اعتبار محتوای آن توسط استاد راهنما و با نظر تعدادی از افراد جامعه آماری مورد تأیید قرار گرفته است. نتایج حاصل از تحلیل تأییدی نشاندهنده آن بود که کلیه سوالات پرسشنامه شاخص های مناسبی برای سنجش متغیرهای مربوطه می باشند. و با توجه به نتایج بدست آمده می توان بیان نمود کهاعتبار برند و وجهه برند در انتخاب مشتری با توجه به نقش میانجی کیفیت ادراک شده تأثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.