مدیریت هزینه و برنامه ریزی استراتژیک، راهکاری برای ارتقای بهره وری انرژی و محیطزیست


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت هزینه و برنامه ریزی استراتژیک، راهکاری برای ارتقای بهره وری انرژی و محیطزیست دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت هزینه و برنامه ریزی استراتژیک، راهکاری برای ارتقای بهره وری انرژی و محیطزیست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت هزینه و برنامه ریزی استراتژیک، راهکاری برای ارتقای بهره وری انرژی و محیطزیست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت هزینه و برنامه ریزی استراتژیک، راهکاری برای ارتقای بهره وری انرژی و محیطزیست :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مدیریت هزینه روشی است برای تسلط بر هزینه های بخش های مختلف یک سازمان و یا یک پروژه . مشکل عمده در بخش های دولتی نبود مدیریت صحیح هزینه و برنامه ریزی استراتژیک می باشد. تجارب اخیر مبین آن است که رویکردهای برنامه ریزی استراتژیک و مهندسی ارزش که در بخش خصوصی تدوین شده اند می توانند به سازمانهای عمومی و غیرانتفاعی و هم چنین جوامع و دیگر نهادها نیز کمک نمایند تا با محیط های دستخوش تغییر، برخوردی مناسب داشته و به شیوه ای کارسازتر عمل کنند. سیستم حمل ونقل یکی از مهمترین روزنه های اقتصادی می باشد که با رشد سریع شهر نشینی در دهه های اخیر، به یکی از مسائل عمده ی شهری تبدیل شده است. بالا رفتن استفاده از خودرو شخصی، باعث افزایش ترافیک شده و در پی آن افزایش میزان آلودگی و کاهش کارایی اقتصادی و در نتیجه مدیریت نامطلوب حمل و نقل شده است. از این رو شناسایی و برآورد هزینه های حمل و نقل با خودرو شخصی امری ضروری و حائز اهمیت شده است. مدیریت بهینه مصرف سوخت و ارائه راهکارهایی به منظور بالا بردن بهره وری اقتصادی مصرف سوخت خودروهای سواری که منجر به کاهش تولید آلاینده های زیست محیطی می شود، همواره به عنوان موضوعاتی مهم در حوزه اقتصاد انرژی و حمل و نقل محسوب می گردد. هدف از این پژوهش، شبیه سازی مقدار مصرف سوخت خودرو های سواری و تولید میزان آلاینده های زیست محیطی این خودروها در تقاطعات دو فاز و سه فاز می باشد. از این رو به منظور شبیه سازی مقدار مصرف سوخت خودروهای سواری و تعیین میزان آلاینده هایی نظیر: HC، CO و NOx ، ابتدا ده تقاطع دوفاز و ده تقاطع سه فاز با احجام واقعی که از طریق آماربرداری حجم همسنگ سواری تعیین شده اند، در نرم افزار سینکرو شبیه سازی شده و پس از تخصیص احجام برداشت شده به مقطع تقاطع، شاخص هایی نظیر مقدار سوخت مصرفی بهینه شده (لیتر)، مقدار آلاینده HC تولید شده (کیلوگرم)، مقدار آلاینده CO تولید شده (کیلوگرم) و مقدار آلاینده NOx تولید شده (کیلوگرم) تعیین و سپس مدلهای رگرسیون خطی برای این شاخصها تعیین و به تحلیل اقتصادی و مدیریتی مدلهای رگرسیونی پرداخته شده است. در انتها با توجه به نتایج حاصل از تحلیل حساسیت، راهکارهای مناسب استراتژیکی و مدیریتی برای آن تدوین و ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.