مقاله اثرات بار دینامیکی قطار بر روی تونل مدفون در خاک ماسه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثرات بار دینامیکی قطار بر روی تونل مدفون در خاک ماسه ای دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثرات بار دینامیکی قطار بر روی تونل مدفون در خاک ماسه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرات بار دینامیکی قطار بر روی تونل مدفون در خاک ماسه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثرات بار دینامیکی قطار بر روی تونل مدفون در خاک ماسه ای :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
با توسعه ی شهرها و به دنبال آن افزایش حمل و نقل بین شهری، نیاز روزمره بشر به استفاده از انواع وسایل نقلیه از جمله وسایل نقلیه ی ریلی افزایش یافته است. این وسایل بارهای استاتیکی و دینامیکی به ریل، خاکریز یا بستر خود وارد می کنند. ترکیب این دو دسته بار باعث نشست هایی در بستر و به طبع آن تغییر شکل هایی در دیواره سازه های مدفون از جمله تونل می شوند. در این مقاله تحلیل ها در نرم افزار Dynamic Plaxis Version 8.2 2D انجام شده است و اثرات بار قطار در نشست بستر و تونل مورد بررسی قرار گرفته است. در ابتدا بار استاتیکی به ریل راه آهن وارد شده، سپس بار دینامیکی به آن اضافه می شود. بار دینامیکی قطار ۴ مرحله با فرکانس های مختلف شبیه سازی شده و به ریل راه آهن اعمال شده است. در ادامه برای کاهش نشست پی راه حل های مختلفی ارائه شده است. از بین راه حل های ارائه شده، راه حل امروزی و نوین استفاده از ژئوگرید که در پروژه های عمرانی بسیار متداول و مقورن به صرفه می باشد. جهت کاهش نشست بستر و دیواره ی تونل مورد بررسی قرار گفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.