مقاله ارایه راهکاری عملی جهت کاهش طول خط ترمز لوکوموتیوهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران (GM-GT26CW)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارایه راهکاری عملی جهت کاهش طول خط ترمز لوکوموتیوهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران (GM-GT26CW) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارایه راهکاری عملی جهت کاهش طول خط ترمز لوکوموتیوهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران (GM-GT26CW) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارایه راهکاری عملی جهت کاهش طول خط ترمز لوکوموتیوهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران (GM-GT26CW)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارایه راهکاری عملی جهت کاهش طول خط ترمز لوکوموتیوهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران (GM-GT26CW) :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در هنگام بروز حوادث اتفاقی، رانندگان ادوات ریلی محبور به استفاده از ترمز اضطراری جهت متوقف کردن لوکوموتیو و یا قطار می شوند. گاهش کمتر بودن طول خط ترمز حتی به اندازه یک متر، سبب نجات جان یک انسان و یا جلوگیری از یک خسارت مالی بزرگ می شود. در این پژوهش، عوامل موثر بر کاهش طول خط قرمز بررسی شده و راهکاری ساده برای کاهش طوب خط ترنز قطارهای در حال بهره برداری در شبکه ریلی ایران ارایه گردیده است. به این منظور، عوامل موثر بر ضریب چسبندگی بین چرخ و ریل که تاثیر مستقیم بر نیروی ترمزی و کاهش طول خط ترمز دارند بررسی شده و با توحه به این بررسی، راهکار دمش هوا با فشار بالا ( به وسیله قطار در حال حرکت) به سطح ریل پیشنهاد گردیده است. به منظور بررسی میزان تاثیر دمش هوا، دستگاهی ساخته شد. این دستگاه بر روی یک لوکوموتیو GM-GT26CW راه آهن ایران نصب گردید و آزمون میدانی انجام گرفت. نتایج بدست آمده از آزمایش ها نشان داد که دستگاه قادر است ضریب چسبندگی را به اندازه ۴/۲% نسبت به حالت بدون دمش هوا، افزایش دهدو همچنین طول خط ترمز لوکوموتیو مورد آزمایش را به اندازه ۷m کاهش داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.