مقاله پیاده سازی سیستم مدیریت ترافیک ریلی اروپایی (ERTMS) در راه آهن های غیر اروپایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پیاده سازی سیستم مدیریت ترافیک ریلی اروپایی (ERTMS) در راه آهن های غیر اروپایی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پیاده سازی سیستم مدیریت ترافیک ریلی اروپایی (ERTMS) در راه آهن های غیر اروپایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیاده سازی سیستم مدیریت ترافیک ریلی اروپایی (ERTMS) در راه آهن های غیر اروپایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پیاده سازی سیستم مدیریت ترافیک ریلی اروپایی (ERTMS) در راه آهن های غیر اروپایی :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
یکی از مشکلاتی که اتحادیه اروپایی به توجه به تعامل زیاد بین کشورها با آن روبروست عدم همسازگاری لازم بین شبکه مواصلاتی این کشورها از جمله راهآهن است. در بخش راهآهن مهمترین عاملی که اجازه میدهد از لحاظ فنی قطار یک کشور بتواند وارد کشور همسایه شود عرض خط مسیر راهآهن است. در مرحله بعدی سیستمهای کنترل، سیگنالینگ و خط برقی این کشورها قرار میگیرند. با توجه به لزوم همسانسازی و ایجاد همسازگاری در کل شبکه راهآهن اروپا، اتحادیه جهانی راه آهن ها (UIC) سیستم استاندارد شبکه رادیویی GSM-R و سیستم استاندارد کنترل اتوماتیک قطار ETCS را تعریف کرد که در برخی از کشور که اکثراً اروپایی هستند عملیاتی شده است مجموع این دو سیستم بخشی از سیستم مدیریت ترافیک اروپایی را ERTMS را تشکیل میدهند. این سیستمها در اروپا مورد تایید و تصویب تمام کشورها قرار گرفته است و اتحادیه اروپایی مقرر کرده که تمام کشورهای اروپایی سیستمهای سیگنالینگ و ارتباطات موجود خود را به مرور و با برنامهریزی مشخص به سیستمهایاستاندارد مذکور تجهیز نمایند. با توجه به ویژگیهای منحصر به فرد این سیستمها، تعداد قابل توجهی از کشورهای غیراروپایی به استفاده از این سیستمها ترغیب شده اند و در برخی از این کشورها، سیستمهای یاده شده پیاده سازی نیز شده است. در این مقاله به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص تجهیز ب سیستمهای GSM-R و ETCS در کشورهای غیر اروپایی و تجارب آنها پرداخته می شود که می تواند برای راهآهن کشور با توجه به اینکه تاکنون از سیستم کنترل قطاری استفاده نکرده است و مسائل خاصی نظیر قطارهای ترانزیت مطرح است و همچنین از آنجائیکه در صد جایگزینی شبکه رادیویی موجود با یک شبکه کارآمد است اهمیت بسزایی می یابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.