مقاله طراحی توان قطارهای مورد نیاز برای یک خط مترو با PPHPD و سرعت تجاری مشخص


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی توان قطارهای مورد نیاز برای یک خط مترو با PPHPD و سرعت تجاری مشخص دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی توان قطارهای مورد نیاز برای یک خط مترو با PPHPD و سرعت تجاری مشخص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی توان قطارهای مورد نیاز برای یک خط مترو با PPHPD و سرعت تجاری مشخص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی توان قطارهای مورد نیاز برای یک خط مترو با PPHPD و سرعت تجاری مشخص :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
وقتی تصمیم بر احداث یک خط مترو می شود با توجه به حجم مسافری که باید در مسیر آن خط جابجا شود و بر اساس متوسط سرعت جابجایی مسافر و یا سرعت تجاری سفارش داده شده، یک طراحی پایه صورت می گرد و هدوری قطارها و توان قطار مورد نیاز و چهار چوب مشخصات فنی می گردد. از جمله مشخصات فنی حاصله از این طراحی پایه عبارتند از، تعداد کل قطار مورد نیاز برا یگردش در کل خط، جرم کل قطار با مسافر، توان کل هر قطار و همچنین تعدای از واگن های قطار که می بایست موتور دار باشند. پس از مشخص شدن این موارد است که می توان مناقصه طراحی دقیق و نهایی و ساخت قطارها را برگزار کرده و برنده مناقصه را مامور ساخت قطارها کرد. بخش طراحی پایه معمولا توسط پیمانکار کلی همه سیستم ها (الکترو مکانیکال و سیویل) و طراحی نهایی توسط سازنده قطار صورت می گیرد. هر چه پیمانکار کلی و یا عمومی، طراحی پایه را دقیق تر انجام دهد، می تواند با کاهش تعداد قطارهای مود ر نیاز (برای کل خط) و تعداد واگن های موتور دار (در هر قطار)، قیمت کل را پایین تر بیاورد. در این تحقیق سعی شده ، توان قطار و تعداد واگن های موتور دار مورد نیاز برای تشکیل قطار، به عنوان مهمترین پارامترهایی که می بایست در خروجی طراحی پایه قطارهای مترویی حاصل گردند، فرمول بندی و محاسبه گردد. از آنجا که پیمانکاران عمومی مترو در ایران معمولا بخش طراحی پایه قطار را به شرکت های خارجی (همچون سیسترا، لامایر، اجیس ریل و 😉 می سپارند، نتایج و فرمول های به دست آمده در این مقاله می تواند توسط پیمانکاران عمومی مترویی ( به عنوان مبنایی جهت صحت سنجی محاسبات طراحی پایه ای که توسط مشاوران خارجی صورت گرفته)، مورد استفاده قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.