مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم کنترل تردد ایمن قطارها در دو شبکه ریلی مجزای تبریز- تهران- مشهد


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم کنترل تردد ایمن قطارها در دو شبکه ریلی مجزای تبریز- تهران- مشهد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم کنترل تردد ایمن قطارها در دو شبکه ریلی مجزای تبریز- تهران- مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم کنترل تردد ایمن قطارها در دو شبکه ریلی مجزای تبریز- تهران- مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم کنترل تردد ایمن قطارها در دو شبکه ریلی مجزای تبریز- تهران- مشهد :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
با افزایش ظرفیت حمل و نقل ریلی کنترل قطارها در یک یا چند شبکه ریلی با هدف تامین ایمنی، کاهش تاخیرات و دقت در عملکرد از اهمیت بالایی برخوردار می شود. همچنین توسعه شبکه ریلی سبب ایجاد نقاط تقاطع بین شبکه های مجزای ریلی شده است، که بعضا بهره برداری آنها متفاوت می باشد. روشهای کنترل در سطح کشور با سیستمهای سیگنالینگ قدیمی یا سه یا چهار چراغه صورت می پذیرد. یکی از خطوط پر تردد در کشور مسیر تبریز- تهران- مشهد می باشد. افزایش ظرفیت در این خطوط با تغییر روش کنترل بلاک ثابت به بلاکهای کوچکتر انجام شده که نتایج خوبی نیز داشته است. کوچک نمودن بالکهای ثابت نیز محدودیت داشته و نمی توان بیش از حد این بلاکها را کوچکتر نمود. بنابراین ظرفیت خطوط هم از یک حدی بیشتر نخواهد شد. لذا برای برطرف نمودن محدودیت ظرفیت در این خطوط در این مقاله الگوریتم حرکت ایمن چند قطار متوالی با ایجاد بلاک متغیر مدلسازی می شود. در این راستا، ابتدا الگوریتم حرکت n قطار متوالی بین دو شبکه ریلی متفاوت با بهره برداران متفاوت مدلسازی می شود. زمانهای تاخیر تبادل و پردازش اطلاعات بین دو شبکه ریلی و قطارها مدلسازی شده و با رعایت فاصله ایمن بین قطارها، الگوریتم کنترل تردد قطارها استخراج می شود. در ادامه قطارها باید بتوانند مدت زمان از دست رفته را جبران سازی نمایند. در نهایت با شبیه سازی سیستم کنترل تردد بر روی سه قطار متوالی در دو شبکه ریلی متفاوت تبریز- تهران و تهران – مشهد با در نظر گرفتن ملاحضات عملی، صحت عملکرد آن بصورت ایمن نشان داده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.