مقاله ابزارهای هوش تجاری در خدمت رهبری کارآفرینانه


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ابزارهای هوش تجاری در خدمت رهبری کارآفرینانه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ابزارهای هوش تجاری در خدمت رهبری کارآفرینانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ابزارهای هوش تجاری در خدمت رهبری کارآفرینانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ابزارهای هوش تجاری در خدمت رهبری کارآفرینانه :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
روح کارآفرینی مهمترین عنصر در توسعه ی اقتصادی است. در عصر حاضر هر چه زمان به جلوتر می رود، علوم و فنون پیشرفت های شگرفی می کنند. در این بین سازمان ها با توجه به ظهور نیازها و چالش های عمیق، پیچیده تر و کنترل آنها سخت تر می شود. وجود حجم عظیمی از اطلاعات و داده ها شاید بنظر برای سازمان ها مفید باشد اما این اطلاعات بدون تحلیل و پردازش کاربردی نخواهد داشت. این معنا زمانی پراهمیت خواهد شد که بپذیریم در هر سازمان امروزی علاوه بر منبع عظیم و خلاق انسانی هوشمند، تکنولوژی های هوشمندی نیز در فرآیند عملکرد سازمانها نقش مؤثری ایفا می ک نند. وجود سیستم های هوشمند برای پرداز اطلاعات کلان ضروری بنظر می رسد. هوش تجاری به کمک تصمیم گیرندگان آمده و آنها را در تصمیم گیری سریع و دقیق یاری می نماید. ابزارهای هوش تجاری به تصمیم گیرندگان در هر رده یک سازمان این جازه را می دهد تا در هر کجا و هر زمان به آسانی به آن اطلاعات دسترسی داشته و آنها را بهتر درک نموده و تحلیل نمایند. هدایت سازمان در مسیر پرتلاطم رقابت به رهبری فرصت گرا نیاز دارد تا سازمان را در تناسب با فرصت ها توانمند نماید و هدایت سازمان را در مسیر پرابهام و عدم اطمینان به عهده بگیرد. طی این فرایند و ایجاد مزیت رقابتی پایدار به رهبری اکرآفرینانه نیاز است. در این مقاله به بیان مفاهیم هوش تجاری و ابزارهای مورد استفاده ی آن، رهبری و کارآفرینی، نیاز سازمان به رهبری کارآفرینانه و استفاده از هوش تجاری در ایجاد مزیت رقابتی مورد تأکید قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.