مقاله ارائه مدلی از همکاریهای بین سازمانی میان سازمانهای مرتبط با صنعت گردشگری در استان مازندران


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی از همکاریهای بین سازمانی میان سازمانهای مرتبط با صنعت گردشگری در استان مازندران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی از همکاریهای بین سازمانی میان سازمانهای مرتبط با صنعت گردشگری در استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی از همکاریهای بین سازمانی میان سازمانهای مرتبط با صنعت گردشگری در استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی از همکاریهای بین سازمانی میان سازمانهای مرتبط با صنعت گردشگری در استان مازندران :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
رشد و توسعه صنعت توریسم در استان مازندران ارتباطی بسیار نزدیک و ناگسستنی با شمار زیادی از سازمانها و تشکیلات دولتی و غیردولتی دارد بگونه ای که می توان گفت هر گونه هدفگذاری، تعیین استراتژیها، خط مشی ها و سایر برنامه هار مرتبط بایستی با همکاری و هماهنگی دیگر سازمانها و تشکیلات انجام شود تا قرین موفقیت و اثربخشی باشد. برنامه ریزی بمنظور توسعه صنعت توریسم باید با درنظر داشتن همه پیچیدگیها و ابعاد آن در تمام سطوح (ملی، منطقه ای و محلی) و لحاظ کردن همه عناصر مرتبط با آن انجام شود. در دنیای امروز دیگر توریسم از حالت محض و تک بعدی خارج شده و دیدگاههای جدید آنرا در ارتباط با دیگر مسائل جامعه در نظر می گیرند. توسعه همکاریها و روابط بین سازمانی در صنعت توریسم از جمله موضوعاتی است که دانشمندان و مدیران این صنعت بر آن تأکید زیادی کرده اند. با توجه به اینکه توریسم موضوعی چندبعدی بوده و همزمان لازم است چندسازمان مستقل از هم در مورد آن اتخاذ تصمیم نمایند. لذا بوجود آوردن زمینه لازم جهت ایجاد هماری بین این سازمانها با توجه به استقلال کاریشان نسبت به هم، بعنوان یکی از ضروریات دسترسی به هدف رشد و توسعه صنعت توریسم می باشد که یکی از مهمترین چالشها در این مورد، ساختار اداری و نیروی انسانی موجود در سازمانهای مسئول و متولی این صنعت می باشد. در مقاله حاضر، با هدف توسعه مدل ایجاد همکاریهای بین سازمانی میان سازمانهای مرتبط با صنعت توریسم در استان مازندران (باتوجه به اینکه موقعیتهای توریستی جذاب و منحصر بفرد ایران و بخصوص استان مازندران، آنرا در زمره ده کشور طراز اول جهان قرار داده است)، ضمن مرور هستند ادبیات موضوعی مربوط به توریسم و همکاریهای بین سازمانی، اجزاء و عوامل سازمانی و مدیریتی مؤثر بر توسعه و بالندگی این صنعت مورد بررسی قرار گرفته، و به طراحی، تبیین و ارائه مدلی بمنظور ایجاد هماریهای بین سازمانی میان سازمانهای متولی و مرتبط با صنعت توریسم در استان مازندران اقدام شده است. در پایان مقاله، موارد مذکور جمع بندی شده، بحث و نتیجه گیری، کاربردهای مدیریتی، و پیشنهادات مرتبط با آن جهت پیگیری تحقیقات مشابه درآینده ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.