مقاله ازبرنامه ریزی تا مدیریت استراتژیک در راستای تثبیت مزیت رقابتی کارآفرینی استراتژیک


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ازبرنامه ریزی تا مدیریت استراتژیک در راستای تثبیت مزیت رقابتی کارآفرینی استراتژیک دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ازبرنامه ریزی تا مدیریت استراتژیک در راستای تثبیت مزیت رقابتی کارآفرینی استراتژیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ازبرنامه ریزی تا مدیریت استراتژیک در راستای تثبیت مزیت رقابتی کارآفرینی استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ازبرنامه ریزی تا مدیریت استراتژیک در راستای تثبیت مزیت رقابتی کارآفرینی استراتژیک :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با توجه به رشد چشمگیر نیاز بازارهای جهانی به استفاده از خدمات این دست سازمان ها، تحلیل فرصت ها و تهدیدات و همچنین تدوین استراتژی های رقابتی برای سازمان های دانش محور با تأکید بر مدیریت دانش ضرورت می یابد. مدیریت استراتژیک به مجموعه ای از تصمیمات گرفته شده توسط مدیریت گفته می شود که جهت تعیین اهداف بلند مدت سازمان و ابزاری برای دستیابی به این اهداف است. هنگامی که ماموریت سازمان مشخص می شود، استراتژی ها برای دنبال کردن آن ماموریت توسعه می یابند. کارآفرینی استراتژیک مفهومی نوظهور و ترکیبی از مفاهیم کارآفرینی و مدیریت استراتژیک می باشد که دردهه اخیر مورد توجه محققین قرار گرفته است. تاکنون تحقیقات اندکی در حوزه کارافرینی استراتژیک به انجام رسیده است. بنابراین انجام تحقیقات گسترده در این زمینه ضروری به نظر می رسد. نتیجه مطالعات اخیر در حوزه کارافرینی نشان می دهد که نداشتن دیدگاه استراتژیکی در فعالیت های کارآفرینانه، باعث وارد آمدن صدمات جبران ناپذیر سرمایه ای و معنوی به کارآفرینان در برخی فعالیت های کارآفرینانه بالاخص فعالیت های کارآفرینانه نوپاشده است. تحقیق حاضر، به بررسی و تحلیل عوامل تشکیل دهنده مفهوم کارآفرینی استراتژیک برای کسب و کا رهای نوپا پرداخته است. مطالعه این موضوع به این دلیل حائز اهمیت اس که دستیابی به عوامل مذکور باعث بهره گیری کارآفرینان از این عوامل و در نهایت موفقیت و تداوم در فعالیت های کارآفرینانه و مزیت های رقابتی آنان می شود. این مقاله ضمن بررسی چارچوب مفهومی مدیریت نوآوری تکنولوژیک و اهمیت آن در شرکت های کارآفرین، با اشاره به مشکلاتی که این شرکت ها در زمینه ی رقابت و نوآوری های تکنولوژیک با آن مواجه هستند، برخورداری از استراتژی های مناسب هماکری را مورد بررسی قرار داده و بر تشکیل شرکت های واسطه و شبکه ای اتحاد تاکید می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.