مقاله ارزیابی محرکهای تأثیرگذار بر موفقیت تعمیم نام تجاری بااستفاده از تکنیک AHP و تکنیک TOPSIS
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی محرکهای تأثیرگذار بر موفقیت تعمیم نام تجاری بااستفاده از تکنیک AHP و تکنیک TOPSIS دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی محرکهای تأثیرگذار بر موفقیت تعمیم نام تجاری بااستفاده از تکنیک AHP و تکنیک TOPSIS کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی محرکهای تأثیرگذار بر موفقیت تعمیم نام تجاری بااستفاده از تکنیک AHP و تکنیک TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی محرکهای تأثیرگذار بر موفقیت تعمیم نام تجاری بااستفاده از تکنیک AHP و تکنیک TOPSIS :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف ارزیابی محرکهای تأثیرگذار بر موفقیت تعمیم نام تجاری از دیدگاه خبرگان بازاریابی و مصرف کنندگان انجام یافته است. با توجه به نظر خبرگان، از بین محرکهای بالقوه موفقیت تعمیم نام تجاری، کیفیت نام تجاری مادر دارای بیشترین اهمیت و بعد از آن حمایت تبلیغاتی ادراک شده ، قابلیت دسترسی ادراک شده و تناسب ادراک شده در اولویت های بعدی قرار دارند. در مقابل، بر اساس تکنیک تاپسیس فازی، تناسب بین محصولات نام تجاری مادر و محصول تعمیم یافته بیشترین تأثیر را بر موفقیت تعمیم نام تجاری دارد و بعد از آن کیفیت، تبلیغات و قابلیت دسترسی در اولویت های بعدی قرار گرفتند. لازم به ذکر است، در این مقاله، به منظور تجزیه و تحلیل تحلیل داده ها و آزمون فرضیات ازتکنیک تاپسیس فازی، تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و نرم افزار Expert Choice استفاده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.