مقاله اتصال لبه روی هم فلزات سبک آلومینیوم و منیزیم با روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی fsw و بررسی اثرمتغیرهای جوشکاری برخواص اتصال


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اتصال لبه روی هم فلزات سبک آلومینیوم و منیزیم با روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی fsw و بررسی اثرمتغیرهای جوشکاری برخواص اتصال دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اتصال لبه روی هم فلزات سبک آلومینیوم و منیزیم با روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی fsw و بررسی اثرمتغیرهای جوشکاری برخواص اتصال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اتصال لبه روی هم فلزات سبک آلومینیوم و منیزیم با روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی fsw و بررسی اثرمتغیرهای جوشکاری برخواص اتصال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اتصال لبه روی هم فلزات سبک آلومینیوم و منیزیم با روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی fsw و بررسی اثرمتغیرهای جوشکاری برخواص اتصال :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
درسالهای اخیرسبک سازی سازه هایمرتبط باحمل ونقل به یکی ازمهمترین اهداف مهندسین و محققین تبدیل شده است منیزیم و الومینیم بادانسیته های ۱/۷gr/cm3و۲/۷gr/cm3 به ترتیب اولین ودومین فلزات مهندسی سبک به شمارمیروند که کاربردهای آن درتجهیزات وسایل مربوط به حمل و نقل بارشدچشمگیری همراه است اتصال این دوفلزدرسازه های مرکب ازطریق جوشکاری بسیاردشوار است فرایندجوشکاری اصطکاکی اغتشاشی FSW برای اتصال فلزات غیرهم جنس مانند جفت آلومینم و منیزیم بسیارمطلوب بوده زیرا بسیاری ازمشکلات وعیوب متداول دراتصال حالت ذوبی را نخواهدداشتدراین اتصال ورقهای الومینیم ومنیزیم خالص با طرح اتصال لبه روی هم LAP انجام شد سرعت دوران درمحدوده ۴۰۰تا۱۶۰۰ دوربردقیقه و سرعت چرخش درمحدوده ۴۰-۱۶۰ میلیمتربردقیقه مورد بررسی قرارگرفت شرایط بهینه جوشکاری سرعت دورانی ۱۶۰۰دوربردقیقه و سرعت پیشروی ۴۰ میلیمتربردقیقه بدست امد نمونه های جوشکاری شده موردبررسی های ماکروسکوپی و میکروسکوپی قرارگرفتند نتایج نشان داد که درسرعت ها یدوران کم وسرعت پیشروی بالا امکان ایجادعیب تونلی وجود دارددرطرح اتصال لبه روی هم سرعت پیشروی ۴۰میلیمتر بردقیقه و سرعت دورانی ۱۶۰۰ دوربردقیقه حالت بهینه انتخاب گردید بررسی های ریزساختار نشان داد درفصل مشترک اتصال ساختارگردابی ازمخلوط لایه های الومینیم و منیزیم وجود دارد درفصل مشترک لایه های آلومینیوم و منیزیم لایه بین فلزی ایجادمیشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.