مقاله نگرش اقتضایی بر بازاریابی کارآفرینانه


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نگرش اقتضایی بر بازاریابی کارآفرینانه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نگرش اقتضایی بر بازاریابی کارآفرینانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نگرش اقتضایی بر بازاریابی کارآفرینانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نگرش اقتضایی بر بازاریابی کارآفرینانه :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
امروزه مؤسسات در یک محیطی عمل می کنند که دارای ریسک فزاینده و کاهش قابلیت پیش بینی کنندگی می باشند. مؤسسات سیال و محدوده ها (یا مرزبندی های) صنعتی، با یک قالب ذهنی مدیریتی می بایست اصول مدیریت سنتی را فراموش کنند و شکل های ساختاری جدیدی که نه تنها اماکن ایجاد تغییر را فراهم می آورد، بلکه به ایجاد آن کمک می کند، استفاده نمایند. هر چند که بازاریابی یک عامل مهمی در بقا و نیز ایجاد مخاطرات تجاری و کاری می باشد و از آنجایی که بازاریابی به دنبال ایجاد و افزایش سهم شرکت ها از بازار می باشد، در نتیجه بازاریابی بر مبنای کارآفرینی به دنبال افزایش سهم فروش است و باعث افزایش سرمایه شرکت ها و بازگشت سریعتر سرمایه آنها می شود. در راستای توجه و اهمیت دادن به متغیر بازاریابی که به عنوان یک عامل تعیین کننده ی اصلی برای موفقیت در تمام شرکت های جدید می باشد که توسط سرمایه گذاران بشدت مهم ارزیابی شده است و بازاریابی کارآفرینانه که بسیار پیچیده است و به بازاریابی در محیط های بسیار رقابتی و پویا مربوط می شود، سعی محققان در این مقاله بر این است که به بررسی تعاریف و ادبیات نظری بازاریابی کارآفرینانه با دیداگه نگرش اقتضایی بپردازند تا از این طریق شناخت مناسبی از این مفهوم در اختیار محققان قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.