مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت درایجادوتوسعه اثربخش درکارآفرینی دیجیتال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت درایجادوتوسعه اثربخش درکارآفرینی دیجیتال دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت درایجادوتوسعه اثربخش درکارآفرینی دیجیتال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت درایجادوتوسعه اثربخش درکارآفرینی دیجیتال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت درایجادوتوسعه اثربخش درکارآفرینی دیجیتال :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در سالهای اخیر فناوری اطلاعات به کمک کارآفرینی آمده است و بحث جدیدی به نام کارآفرینی دیجیتال پا به عرصه گذاشته است و با ایجاد محیطی مناسب تر برای این بخش، حامیان و متولیان این بخش را برای استفاده از این فناوری برای افزایش کارآفرینی در دنیا به فکر واداشته است. بطوریکه شناخت موضوعات مرتبط با کارآفرینی دیجیتال و بررسی مدل های کارآفرینی دیجیتال و راهکارهای اجرا شده در کشورهای گوناگون و استفاده از تجارب بین المللی موجود در این زمینه یکی از موارد مهم و اثر گذار در شناخت راهکارهای مناسب برای کارآفرینی دیجیتال در ایران می باشد. از این رو در این مقاله شناختی مقدماتی از کارآفرینی و کارآفرینی دیجیتال، فناوری های مرتبط، ابعاد و ارکان توسعه کارآفرینی دیجیتال خواهیم داشت و سپس تحقیقات مشابه در زمینه کارآفرینی دیجیتال و راهکارهای ارتقای آن را ارائه خواهیم نمود. هدف این مقاله بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر موفقیت و توسعه تجارت دیجیتالی و بررسی تأثیر ابعاد سازه، بافت و محتوی بر موفقیت و توسعه کارآفرینی دیجیتالی است و ارائه درک روشنی از عوامل مؤثر بر موفقیت و توسعه کارآفرینی دیجیتالی و کاربرد نتایج حاصل از آن جهت بهبود و توسعه و موفقیت کارآفرینی دیجیتالی و دستیابی به عملکرد برتر در سازمان ها و مراکز تجاری که اساس عملکرد و سودآوری آنها بر مبنای تجارت الکترونیک و دیجیتال می باشد. نوآوری این مقاله در بررسی و مقایسه عوامل مؤثر بر موفقیت و توسعه کارافرینی دیجیتالی در ۳ گروه بندی با نامهای: بعد سازه، بعد محتوی، بعد بافت است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.