مقاله ارائه روشی نوین درمدل نرم افزاری پخش فروش مویرگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه روشی نوین درمدل نرم افزاری پخش فروش مویرگی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه روشی نوین درمدل نرم افزاری پخش فروش مویرگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه روشی نوین درمدل نرم افزاری پخش فروش مویرگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه روشی نوین درمدل نرم افزاری پخش فروش مویرگی :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
طبق تحقیقات به عمل امده بارقابتی تر شدن کسب وکارها اهمیت ارتباط موثربامشتریان نیز بیشتر میشود دراین فضا ازبین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات روابط عمومی فروش شخصی پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم شیوه های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه های اقتصادی و مشتریان صورت میگیرد حال بایستی دراین مورد تفکر کرد ایا دراین برهه اززمان میتوان وقت و هزینه را درجهت یک پیشرفت دوطرفه بصورت مستقیم کسب نمود؟ هم اکنون بازاریابی مستقیم رابایستی باجدیدترین متدها و فناوریهای روز پیاده سازی کرد و این مهم میسرنیست مگربارعایت دواصل یکی کاهش هزینه و دیگری پیشرفت لحظه ای معماری مویرگی بودن فروش چه دربحث صنعت غذایی چه درصنایع شیمیایی و یاپزشکی ودیگرصنعت ها بدیندلیل اهمیت دارد که همواره باعث توسعه مجموعه های بزرگ و کوچک تولیدی میشود باتوجه با ازبین رفتن وقت بسیاروهزینه هنگفت درفروش مستقیم بران شدیم که ازسیستمی به نام سیستم شبکه ای توزیع مستقل استفاده کنیم این شبکه دربلندمدت کاملا دارای توجیه اقتصادی می باشد یکی ازتاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان اگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت پیوسته روبه افزایش است ترویج می باشد که ازچهارابزار تبلیغات پیشبرد فروش روابط عمومی و بازاریابی مویرگی تشکیل میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.