مقاله مولفه های استاندارسازی ساخت و توسعه برند گردشگری استان گلستان مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شهرستان گالیکش)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مولفه های استاندارسازی ساخت و توسعه برند گردشگری استان گلستان مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شهرستان گالیکش) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مولفه های استاندارسازی ساخت و توسعه برند گردشگری استان گلستان مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شهرستان گالیکش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مولفه های استاندارسازی ساخت و توسعه برند گردشگری استان گلستان مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شهرستان گالیکش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مولفه های استاندارسازی ساخت و توسعه برند گردشگری استان گلستان مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شهرستان گالیکش) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
جهانی شدن پدیده ای فراگیر می باشد که شرکت ها و برندهای جهانی را با فرصت های جدید آشنا می کند. نام های تجاری، جزئی از راهبردهایی است که با هدف متمایز سازی هویت و شخصیت یک محصول و یا شرکت، عرضه و تدوین می شود که بایستی از استانداردهای لازم جهت دوام و ارزش گذاری توسط مشتریان برخوردار باشد از سوی دیگر گردشگری به عنوان یکی از مهمترین صنایع توسعه پایدار در هر جامعه ای می باشد، که از تحرک بالایی در تغییرات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، شهری و محیطی برخوردار است. از آنجا که استان گلستان به خصوص شهرستان گالیکش با وجود داشتن جاذبه های طبیعی فراوان با توجه به آمارهای ارائه شده، از امکانات و فرصت های موجود، استفاده شایسته ای نکرده و این ضعف در بخش تبلیغات به ویژه برندسازی و ساخت هویت و شخصیت گردشگری با توجه به استانداردها وجود دارد، لذا این پژوهش با بررسی توانمندیهای گردشگری شهرستان گالیکش و ارایه الگوی آمیخته بازاریابی متناسب با وضعیت این شهرستان، عوامل تاثیر گذار بر توسعه هر چه بهتر و ارزش گذاری بر روی برند این شهر را بیشتر در مباحث مربوط به فرآیندها و رویه های سازمانی می داند و سعی دارد تا با ارایه راهکارهایی این نقاط ضعف و تهدید را به فرصت تبدیل نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.