مقاله مقدمه ای بر فرآیند بازاریابی کارآفرینانه


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقدمه ای بر فرآیند بازاریابی کارآفرینانه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقدمه ای بر فرآیند بازاریابی کارآفرینانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقدمه ای بر فرآیند بازاریابی کارآفرینانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقدمه ای بر فرآیند بازاریابی کارآفرینانه :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه روند تغییرات در سازمانها به حدی است که بی ثباتی را می توان با ثبات ترین مشخصه سازمانها نامید. اگر تاکنون مؤلفه های مدیریت تغییر، ارزشی اضافی برای سازمانها محسوب می شد، ا مروزه این عناصر به عامل بقاء سازمانها تبدیل شده است. بنابراین، سازمانها از یک سو بایستی قادر به خلق شرایط، پیش زمینه ها و مکانیسم هایی در جهت گیری فرآیندهای خود به سمت نوآوری و تغییر باشند و از سوی دیگر زمینه را برای موفقیت نهایی ایده های ارائه شده دستیابی به مفهوم کارآفرینی فراهم آورند. در نتیجه شاه کلید طلایی برای دستیابی به جامعه ای سرآمد، تنها و تنها کارآفرینی است، زیرا که می تواند منبع لایزال خلق فرصت های بزرگ و تولید ثروت های سرشار، در راه دستیابی به جامعه ای سرآمد باشد. همچنین از آنجا که کارآفرینان تغییر را به عنوان یک پدیده معمولی دانسته، لذا می توانند در دنیای متحول امروزی به عنوان عاملی پیشتاز در توسعه فناوری و اقتصادی ایفاء نقش نمایند. در راستای توجه و اهمیت دادن به متغیر کارآفرینی به عنوان موتور رشد و توسعه سازمانها و جوامع در این مقاله سعی محققان بر این است که به بررسی تعاریف و ادبیات نظری بازاریابی کارافرینانه بپردازند تا از این طریق شناخت مناسب از این مفهوم در اختیار محققان قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.