مقاله مدلسازی تقاطع چراغدار با استفاده از تئوری صف


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی تقاطع چراغدار با استفاده از تئوری صف دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی تقاطع چراغدار با استفاده از تئوری صف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی تقاطع چراغدار با استفاده از تئوری صف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی تقاطع چراغدار با استفاده از تئوری صف :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه یکی از مهمترین ملاکهای کارایی شبکههای حملو نقل، پویایی و صرفهجویی در وقت کاربران است. درترافیک، صفها محل هایی هستند که کاربران را ناخواسته مجبور به کاهش سرعت و توقف می کنند . از جملهمهمترین و بیشترین صفهای هر شهر، صفهای ناشی از کنترل تقاطعهای همسطح با چراغ راهنمایی می- باشد.عوامل بسیاری در ایجاد صفها موثر اند که از میان آنها میتوان شکل هندسی تقاطع، زمانبندی چراغ،حرکات گردشی خودرو ها، نوع روسازی و رفتار رانندگان و عابران را نام برد. هدف این پژوهش استفاده از تئوری صف برای مدلسازی و تحلیل صفها در تقاطعهای چراغدار میباشد. پس از توصیف و ارائهی مدل،جهت بررسی امکانپذیری و ارزیابی مدل ارائه شده، داده های تقاطعیواقعی بهعنوان ورودی های مدل، استفاده شده و نتایج با نتایج حاصل از نرمافزار برای همان تقاطع و همچنین با مشاهدات مقایسه میشود و نتایج تحلیل می- گردد. در ادامه راهکارهای بهبود شرایط تقاطعارائه شده و مورد بحث قرار میگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.