مقاله فاصله تاثیر پیام مورد نظر حسابرس و برداشت استفاده کنندگان خدمات حسابرسی راجع به کنترل داخلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله فاصله تاثیر پیام مورد نظر حسابرس و برداشت استفاده کنندگان خدمات حسابرسی راجع به کنترل داخلی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله فاصله تاثیر پیام مورد نظر حسابرس و برداشت استفاده کنندگان خدمات حسابرسی راجع به کنترل داخلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فاصله تاثیر پیام مورد نظر حسابرس و برداشت استفاده کنندگان خدمات حسابرسی راجع به کنترل داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله فاصله تاثیر پیام مورد نظر حسابرس و برداشت استفاده کنندگان خدمات حسابرسی راجع به کنترل داخلی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
به دلایل مختلفی بین تصور استفاده کنندگان خدمات حسابرسی و عامه مردم از نقش حسابرسی و تصور حسابرسان از این نقش فاصله وجود دارد. فاصله انتظارات از چنان برجستگی و اهمیتی برخوردار است که انجمن حسابداران رسمی آمریکا ۹ استاندارد برای کاهش این فاصله منتشر کرده است. از مجموعه ۹ استاندارد صادر شده، چهار استاندارد مربوط به بهبود ارتباط است و این امر بیانگر نقش اساسی ارتباط در کاهش فاصله انتظارات است. این استانداردها شامل استاندارد شماره ۵۸ ،گزارش های مربوط به صورت های مالی حسابرسی شده، استاندارد حسابرسی شماره ۵۹، ارزیابی تداوم فعالیت واحد اقتصادی توسط حسابرس، استاندارد شماره ۶۰،گزارشگری درباره ساختار کنترل داخلی و استاندارد حسابرسی شماره ۶۱ ،ارتباط با کمیته حسابرسی است. تحقیق حاضر به بررسی برداشت های دو گروه حسابرس واستفاده کنندگان از خدمات حسابرسی میپردازد. این تحقیق از نظر هدف، جزء تحقیقات کاربردی است.در این تحقیق هدف ،تعیین متغیر مستقل(کنترل داخلی) بر متغیر های وابسته (برداشت های حسابرس و استفاده کنندگان خدمات حسابرسی)می باشد و اطلاعات لازم برای متغیر ها ی مستقل و وابسته از طریق توزیع و جمع آوری پرسشنامه در نمونه های انتخاب شده بدست خواهد آمد. بطورکلی روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی ، مقایسه ای و از لحاظ هدف، کاربردی است.جهت آزمون این فرضیه از آزمون یو من ویتنی استفاده شده است که میانگین رتبه های پاسخ حسابرس برابر با ۱۰۸ و میانگین رتبه پاسخ استفاده کنندگان برابر با ۱۱۱ است ولی این اختلاف در آزمون یو من ویتنی در هیچ سطحی معنی دار نشده است.بنابراین می توان گفت که برداشت های دو گروه حسابرس و استفاده کنندگان از کنترل داخلی متفاوت از یکدیگر نیست و به عبارتی دو گروه نسبت به کنترل داخلی نظر مشترکی دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.