مقاله تبیین مدل معادله ساختاری عوامل مؤثر در فرآیند کارآفرینانه


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین مدل معادله ساختاری عوامل مؤثر در فرآیند کارآفرینانه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین مدل معادله ساختاری عوامل مؤثر در فرآیند کارآفرینانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مدل معادله ساختاری عوامل مؤثر در فرآیند کارآفرینانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین مدل معادله ساختاری عوامل مؤثر در فرآیند کارآفرینانه :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف از اجرای تحقیق حاضر، بررسی و شناسایی متغیرها و تبیین مدل معادله ساختاری عوامل مؤثر در فرآیند کارآفرینانه (مورد مطالعه شرکتهای شهرک صنعتی بابلسر) بوده است. براین اساس ضمن مروری جامع بر ادبیات موضوعی مربوط به کارآفرینی و کارآفرینان، از میان جامعه آماری ۳۰ عضوی انتخاب شده، نظرات تعداد ۳۰ نفر از مدی عاملین شرکتها استفاده شده، سپس با جمع آوری داده های مورد نیاز با استفاده از ابزارهای مراجعه به اسناد و مدارک، مصاحبه و بویژه پرسشنامه با ضریب پایایی ۷۳%، در قالب روش تحقیق غیرآزمایشی پیمایشی، به استخراج مدل معادله ساختاری تبیین کننده عوامل مؤثر در فرآیند کارآفرینانه با استفاده از آزمونهای آماری مبستگی و روابط مستقیم و غیر مستقیم بین متغیرها، و نیز معادلات رگرسیون تعاملی در قالب تحلیل مسیر با استفاده از نرم افزارهای SPSS و Lisrel پرداخته شده است. نتایج تحقیق نشان داده است که از هفت گروه متغیرهای تبیین کننده عوامل مؤثر در فرآیند کارآفرینانه در قالب یک مدل معادله ساختاری یعنی متغیرهای شناسایی فرصتها، تعهد، بازار، راه اندازی کامل و رشد و بلوغ و توسعه، ضمن تأئید کلیت مدل مستخرجه، هر کدام با شدت و ضعف خاص خود، هم بصورت مستقیم و هم بصورت غیرمستقیم و تعاملی، بر کارآفرینی تأثیر گذار بوده اند. مستند به ضرائب مدل معادله ساختاری، بیشترین اثرگذاری مستقیم بر روی فرآیند کارآفرینانه مربوط به متغیر تعیین ارزشها، شناسایی فرصت، بلوغ و توسعه، تمرکز بر فرصت، راه اندازی و رشد، بازار و تعهد در درجات بعدی اهمیت قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.