مقاله تاثیر نفوذ مشتریان بزرگ بر میزان محافظه کاری حسابداری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر نفوذ مشتریان بزرگ بر میزان محافظه کاری حسابداری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر نفوذ مشتریان بزرگ بر میزان محافظه کاری حسابداری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر نفوذ مشتریان بزرگ بر میزان محافظه کاری حسابداری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر نفوذ مشتریان بزرگ بر میزان محافظه کاری حسابداری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
تحقیق حاضر به ارتباط بین نفوذ و چانه زنی مشتریان عمده با سطح محافظه کاری اعمال شده در صورت های مالی شرکت های پذیرفته شده در بازار اوراق بهادار تهران می پردازد. زیرا انتظار می رود که مشتریان بزرگ شرکت به دلیل وجود منافع مهم در شرکت، آن را وادار به اتخاذ روش های محافظه کارانه تر در حسابداری مالی نمایند. نمونه ای به تعداد ۷۸ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، در دوره زمانی ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ مورد بررسی قرار گرفت. نتایج حاکی از رد فرضیه با معیار باسو و پذیرش فرضیه با معیار گیولی و هین می باشد. بر این اساس، می توان نتیجه گرفت که قدرت چانه زنی مشتریان، بطور بالقوه ممکن است میزان محافظه کاری شرکت های نمونه آماری را افزایش دهد. به عبارت دیگر، شرکت هایی که با مشتریان عمده تواناتر به لحاظ قدرت چانه زنی در ارتباط می باشند؛ رویه های محافظه کارانه تری را در گزارش گری مالی اعمال می کنند. البته در مورد نتایج تاثیر قدرت نفوذ مشتریان بزرگ بر محافظه کاری شرکت به دو روش مختلف باسو و گیولی و هین در شرکت های ایرانی به روشنی نمی توان اظهار نظر نمود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.