مقاله اخلاق و ضرورت آن در کسب و کار از دیدگاه اسلام و غرب
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اخلاق و ضرورت آن در کسب و کار از دیدگاه اسلام و غرب دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اخلاق و ضرورت آن در کسب و کار از دیدگاه اسلام و غرب کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اخلاق و ضرورت آن در کسب و کار از دیدگاه اسلام و غرب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اخلاق و ضرورت آن در کسب و کار از دیدگاه اسلام و غرب :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
اخلاق یک مسئله ی مهم در کسب وکار در سطح بنگاه و نیز در سطح وسیع تر می باشد.هر چند تعاریف مختلفی از اخلاق وجود دارد اما اغلب این تعاریف دارای پیام مشترکی می باشد.در واقع اخلاق نشان می دهد که چه چیز درست و چه چیز نادرست است،همچنین،کارمندان و ذینفعان(سهامداران) را به سمت ارزش های اخلاقی هدایت می کند.ایجاد فضای اخلاقی بر پایه ی انصاف و رهبری و تشویق استانداردهای اخلاقی توسط مدیران،موجب می شود سازمان در مقایسه با سازمان های دیگر،به موفقیت های بیشتری دست یابد،از آنجائیکه محیط منصفانه داخلی سازمان به وسیلهی رضایت از نیازهای خود،به کارکنان انگیزه می دهد،در انتدا موجب بهبود عملکرد سازمان می شود و پس از آن تحولات گسترده ای در صنعت کشور ایجاد می کند.به این ترتیب،هدف این مقاله،ارائه مقایسه ای تطبیقی بین اخلاق اسلامی با تئوری های غربی و نیز بررسی مدیریت اخلاقی و آثار آن بر عملکرد شرکت از نقطه نطر تئوری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.