مقاله ترویج فرهنگ صرفه جویی انرژی با بهره گیری از ابزار نوین تبلیغات و اطلاع رسانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ترویج فرهنگ صرفه جویی انرژی با بهره گیری از ابزار نوین تبلیغات و اطلاع رسانی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ترویج فرهنگ صرفه جویی انرژی با بهره گیری از ابزار نوین تبلیغات و اطلاع رسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ترویج فرهنگ صرفه جویی انرژی با بهره گیری از ابزار نوین تبلیغات و اطلاع رسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ترویج فرهنگ صرفه جویی انرژی با بهره گیری از ابزار نوین تبلیغات و اطلاع رسانی :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
امروزه با گسترش تکنولوژی اطلاعات و واقعیتهای جهانی شدن، مخاطبان، محصولات، خدمات،رقبا، پیام ها و رسانه ها نیز مرزهای خود را از دست داده اند. دیگر نمی توان تبلیغات را با روشها، فنون و تکنیک های گذشته عملی کرد. گستره این علم نیز به اندازه ای جهانی شده است کهنیازهای جدید و علوم جانبی جدیدی را به چالش کشیده است در این میان مخاطبان تبلیغات کهاز نیروهای انسانی تشکیل شده است نیز با چالش های جدید مواجه شده اند. تبلیغات که با هدفخاص برای مخاطبان خاص ارایه می شود وقتی می تواند اثربخش عمل کند که مخاطب هدفخود که یک موجود پیچیده چند بعدی است به خوبی شناخته شود مهمتر اینکه پیام ها، رسانهها، کانالها وابزارهای ارتباطی و زیرساخت های ارتباطات نیز که با مخاطبان سر و کار دارد عواملتاثیر گذاری هستند که شناخت آنها می تواند در موفقیت و اثربخشی تبلیغات، نقش مهمی را ایفاکند. استفاده ازابزارهای تبلیغاتی راهبردی است که از در دهه های گذشته توسط شرکت ها وکشورهایمختلف به منظور افزایش بهره وری وترویج فرهنگ صرفه جویی انرژی اتخاذ گردیده است. دراینمقاله سعی شده است که ضمن بیان تعریف ابزار تبلیغات ، به بررسی تبلیغات نوین ، نقاط قوت وضعف، فرصت ها و تهدیدهای تبلیغات تشریح و بررسی شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.