مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دید مصرف کننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دید مصرف کننده دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دید مصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دید مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دید مصرف کننده :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
یکی از با ارزشترین دارایی های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می باشد . ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت های برخوردار است، زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنان است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش دارایی های فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است. مقاله حاضر بر اساس مدل ارزش ویژه برند آکر (۱۹۹۱) انجام گرفته است.که در آن به رویکردهای محاسبه ی ارزش ویژه برند و ابعاد ارزش ویژه برند شامل تداعی برند، آگاهی از برند،کیفیت درک شده و وفاداری به برند می باشدو نیز متغیرهای خانواده ،تبلیغات به عنوان دو عامل موثر بر مدل آکر پرداخته شده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.