مقاله بازاریابی سبز: نیاز عصر جدید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازاریابی سبز: نیاز عصر جدید دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازاریابی سبز: نیاز عصر جدید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی سبز: نیاز عصر جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازاریابی سبز: نیاز عصر جدید :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
بازاریابی ،لازمه بقای هر سازمانی می باشد.در چند سال اخیر ،بازاریابی شاخه های گوناگونی پیدا کرده که هر شرکتی می بایست جهت ادامه فعالیت خود،حفظ رقابت،حفظ مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید،آنها را به کار گیرند یکی از این شاخه ها،بحث بازاریابی سبز می باشد که اشاره به هماهنگ نمودن فعالیت های بازاریابی با حفظ محیط زیست دارد.با توجه به اینکه منابع طبیعی جهان رو به پایان است.لذا به کار گیری بازاریابی سبز توسط سازمان ها از اهمیت بسزایی رخوردار می باشد.هدف این تحقیق،بیان تعریف و مفاهیم بازاریابی سبز،بررسی مزایای بکارگیری بازاریابی سبز توسز سازمان ها و معرفی آمیخته بازاریابی سبط،ابعاد و دوره های آن می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.