مقاله بررسی ابعاد و تاثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت کسب و کارهای الکترونیکی با تکیه بر مدل دنیسون


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ابعاد و تاثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت کسب و کارهای الکترونیکی با تکیه بر مدل دنیسون دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ابعاد و تاثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت کسب و کارهای الکترونیکی با تکیه بر مدل دنیسون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ابعاد و تاثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت کسب و کارهای الکترونیکی با تکیه بر مدل دنیسون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ابعاد و تاثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت کسب و کارهای الکترونیکی با تکیه بر مدل دنیسون :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
با توجه به سرعت تغییرات در عصر اطلاعات سازمان ها بایستی هر چه سریع تر در مسیر توسعه و گسترش بهینه کسب و کار الکترونیکی گام بردارند.دستیابی به کاهش هزینه های عملیاتی،کسب رضایت مشتری،افزایش کارایی عملیات،بهبود ارائه خدمت به مشتریان،سودآوری،بکارگیری کارآفرینی و نوآوری بیشتر،یافتن بازارهای جدید برای کالاها و خدمات از جمله عواملی هستند که طراحی،استقرارو گسترش کسب و کارهای الکترونیک می تواند سازمانها را در نیل به آنها به پیش ببرند.یکی از عواملی که میتواند نقش بسیار موثری در تسهیل موفقیت کسب و کار الکترونیکی داشته باشد زیر ساخت فرهنگی می باشد.در این راستا فراهم کردن شرایط و امکانات لازم به منظور بهبود ابعاد فرهنگ سازمانی در نظر گرفته شده در این تحقیق،علاوه بر اینکه باعث ایجاد شرایط مطلوب برای سازمان و کارکنان میگردد،می تواند زمینه های لازم جهت رشد و تعالی سازمانی را نیز در بر گیرد.از این رو در این مقاله با توجه به ادبیات موجود در مورد نقش فرهنگ در اثر بخشی و عملکرد سازمانها،تاثیر فرهنگ سازمانی با تکیه بر مدل دنیسون در ارتقا اثر بخشی کسب و کار الکترونیکی در سازمان تشریح می شود که این سرمایه سازمانی چگونه می توند نگرش و رفتارهایی در افراد و سازمان ایجاد کند که گسترش کسب و کار الکترونیکی را در سازمان تسهیل کند.در نهایت پینهادهایی به منظور گسترش موفقیت آمیز کسب و کار الکتروتیکی ارائه می گردد.با توجه به اینکه در تحقیقات گذشته بیشتر از مدل دنیسون جهت بررسی فرهنگ سازمانها استفاده شده،این مقاله دارای نوآوری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.