مقاله بررسی رابطه فن آوری اطلاعات و عملکرد سازمانی در پست استان گلستان با استفاده از الگوی کارت امتیازی متوازن (BSC
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه فن آوری اطلاعات و عملکرد سازمانی در پست استان گلستان با استفاده از الگوی کارت امتیازی متوازن (BSC دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه فن آوری اطلاعات و عملکرد سازمانی در پست استان گلستان با استفاده از الگوی کارت امتیازی متوازن (BSC کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه فن آوری اطلاعات و عملکرد سازمانی در پست استان گلستان با استفاده از الگوی کارت امتیازی متوازن (BSC،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه فن آوری اطلاعات و عملکرد سازمانی در پست استان گلستان با استفاده از الگوی کارت امتیازی متوازن (BSC :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی رابطه بین فن آوری اطلاعات و عملکرد سازمانی پست استان گلستان براساس الگوی کارت امتیازی متوازن BSC میباشد. روش تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی است جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنانی اداره کل پست استان گلستان به تعداد ۲۵۰ نفر میباشد که در ۱۴ واحد سازمانی فعالیت میکنند.تعداد نمونه آماری در این تحقیق با بکارگیری روش نمونه گیری تصادفی ساده و بر اساس جدول مورگان و کرجسی ۱۵۲ نفر انتخاب شده است.ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش دو پرسشنامه یکی پرسشنامه استاندارد کارت امتیازی متوازن کاپلان (۱۹۹۲) و دیگری پرسشنامه محقق ساخته فناوری اطلاعات که روایی صوری آن توسط اساتید مدیریت مورد تائثژید قرار گرفت،جهت بررسی پایایی ابزار پژوهش هر دو پرسشنامه در یک نمونه ۲۰ نفری اجرا شد و پایایی آن به روش آلفای کرونباخ به ترتیب ۷۶/۰ برای فن آوری اطلاعات وبرای پرسشنامه وجوه کارت امتیازی متوازن ۷۹/۰ محاسبه شد. نتایج پژوهش نشان میدهد که فناوری اطلاعات با تمامی وجه کارت امتیازی متوازن رابطه معناداری دارد. و موجب اثر بخشی ارزیابی عملکرد سازمان شدهاست. همچنین نتایج نشان می دهد که متغیرهای پیش بینی کننده ی فرایند داخلی و رشد و یادگیری توان پیش بینی کنندگی بیشتری نسبت به بقیه مولفه ها را برای عملکرد سازمانی دارند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.