مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی استان گیلان)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی استان گیلان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی استان گیلان) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
این پژوهش ، ضمن شناسایی ابعاد جهت گیری استراتژیک، تأثیر آن ها را بر بازارگرایی شرکت های تولیدی مورد مطالعه قرار می دهد. برای دستیابی به اهداف تحقیق، سلطه جویی، آینده گرایی، رسمیت بازاریابی و تمایل به ریسک بعنوان ابعاد جهت گیری استراتژیک شناسایی و چهار فرضیه بمنظور آزمون تأثیر این ابعاد روی بازارگرایی شرکت های تولیدی در استان گیلان تدوین شد. جهت جمع آوری اطلاعات، از پرسشنامه ای استاندارد حاوی ۳۳ سؤال استفاده و بین ۱۰۲ نفر از مدیران شرکت ها بعنوان نمونه های آماری توزیع گردید. نتیجه آزمون رگرسیون چندگانه نشان داد که هر یک از ابعاد جهت گیری استراتژیک، تأثیر معنادار و قابل ملاحظه ای بر بازارگرایی شرکت ها داشته است. در انتها نیز متناسب با هر یک از این ابعاد، پیشنهاداتی جهت توسعه رویکرد جهت گیری استراتژیک با هدف بهبود بازارگرایی شرکت های تولیدی ارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.